خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان خبر داد:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان از ایجاد ۳۰ پایگاه طرح غنی سازی اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۸۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

حجت‌الاسلام سید فخرالدین رضوی پور در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به قشر نوجوان وجوان جامعه با هدف جلوگیری از رواج تفریحات انحرافی تحت تاثیر تهاجم فرهنگی دشمن در میان آنان، اظهار کرد: ایجاد زمینه مناسب براى فراهم سازی محیطى نشاط ‌آور و تفریحات لذت ‌بخش متناسب با الگوهاى فرهنگى جامعه ایجاب مى‌‌ کند تا به موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بیش از پیش توجه شود.

وی با بیان اینکه اکثریت جامعه ما را قشر جوان تشکیل مى‌دهد، افزود: جوانان و نوجوانان در زمان تابستان اوقات فراغت زیادى دارند، از این ‌رو شناسایى راه‌ هاى مناسب گذران اوقات فراغت، از جمله ورزش، فعالیت‌هاى هنرى، کانون‌هاى فرهنگى و تربیتى، پایگاه‌هاى مقاومت بسیج، سینما، رایانه، کتابخانه و پارک‌هاى شهرى، در چگونگی گذراندن آنها در این مسیر، بسیار مهم و ارزشمند است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ‌های جوانان در زمان تعطیلات تابستانه و در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت برنامه‌ های ویژه‌ ای را تدارک دیده است، گفت: برای این منظور ۳۰ پایگاه در طرح غنی سازی اوقات فراغت در سطح شهرستان آبادان پیش بینی شده که از این تعداد هشت پایگاه در شهر اروندکنار، پنج پایگاه در چوئبده، پنج پایگاه در منیوحی و ۱۲ پایگاه در سطح شهر آبادان به ویژه در مناطق حاشیه ای قرار دارند.

رضوی پور ادامه داد: در این پایگاهها نوجوانان و جوانان علاوه بر آشنایی با نحوه صحیح قرائت قرآن، احکام شرعی و اسلامی و تفسیر قرآن را نیز فرا می گیرند.

وی با اشاره به دایر بودن این پایگاهها به مدت ۴۵ روز عنوان کرد: در این پایگاه‌ها روحانیون و اساتید آموزش دیده پیرامون مسائل دینی سخن گفته و مباحث مرتبط را در فضایی با نشاط و دوستانه به نوجوانان و جوانان ارائه می ‌دهند.

رضوی پور تصریح کرد: علاوه بر آموزشهای اشاره شده، در این نشست‌ها مسائل دینی و اعتقادی بررسی و جوانان برای گام گذاشتن در این مسیر مهیا می ‌شوند.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان، تلاش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان همچون گذشته در راستای ایجاد محیطی سالم و قابل رشد برای جوانان و نوجوانان شهری و روستای منطقه در تابستان امسال است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها