فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسيج":

1000 جهادگر بسیجی در تربت حیدریه در مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امسال 1000 جهاد گر بسیجی در قالب 17 اردوی جهادی به مردم مناطق محروم در عرصه های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۳۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی سفیران ولایت بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، افزود: جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی با دو محور محرومیت زدائی و ترویج فرهنگ خدمت به مردم در تمام فصول سال در عرصه های عمرانی و آبادانی، بهداشتی و درمانی، آموزشی و فرهنگی به مردم مناطق محروم خدمات ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: امسال یکهزار جهادگر بسیجی در قالب ۱۷ گروه جهادی از سطح بسیج مساجد و محلات، دانش آموزی، دانشجویی، بسیج فرهنگیان و سایر اقشاردر اردوهای یک روزه، سه روزه، ۷ روزه و همچنین ۱۰ روزه و با حضور در مناطق محروم بخش های بایگ، کدکن و جلگه رخ و بخش مرکزی سعی دارند تا ضمن انتقال فرهنگ کار و تلاش بخشی از محرومیت های مغفول مانده روستاها را پوشش دهند.

گرایلی بیان کرد: هر گروه جهادی متشکل از ۱۶ نفر از بسیجیان مومن و متخصص در عرصه های مختلف بمدت یک هفته یا ۱۰ روز و بصورت شبانه روزی وبه تناسب ظرفیت و امکانات موجود در روستاهای محروم خدماتی را ارائه وی کمک به محرومیت زدایی را یکی دیگر از اهداف اردوهای جهادی دانست و یادآور شد: متاسفانه با گذشت ۳۷سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز در کشور مناطقی وجود دارد که نیازمند خدمات رسانی و نگاه ویژه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه جهادگران بسیجی سفیران امروز انقلاب اسلامی هستند، افزود: زمانی رزمندگان اسلام بعنوان سفیر انقلاب در مرزهای آبی و خاکی از کیان نظام و انقلاب دفاع می کردند و کما اینکه هم اکنون هم این رویه در خارج از مرزها ادامه دارد، اما امروز هم جهادگران بسیجی بعنوان سفیران نظام برای دفاع از کیان عقیدتی و ایمانی با تمام مشکلات به مناطق محروم اعزام می شوند تا پیام انقلاب اسلامی را به همگان برسانند.

 وی در تشریح اثر بخشی این اردوها گفت: مردم در این بازه زمانی احساس می کنند که حاکمیت اسلامی برای مردم دغدغه دارد و برای حل مشکلات آنها قدم برداشته، لذا ما در این اردوها قصد داریم ضمن خدمت رسانی در حوزه های آبادانی و بهداشتی و آموزشی سبک زندگی اسلامی و مطالبات رهبری نظام را برای مردم تبیین کنیم.

اردوی جهادی سفیران ولایت به همت کانون بسیج فرهنگیان سپاه و اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه بمدت یک هفته در ماه مبارک رمضان در روستای سنگل آباد بخش مرکزی در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها