خبرهای داغ:
شهردار اهواز از کارگر فداکار فضاي سبز که با نجات يک زن از رودخانه کارون، جان خود را به خطر انداخته بود، تقدير کرد.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۳۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، سيد خلف موسوي با اشاره به روزه دار بودن اين کارگر و اهميت اقدام او در ماه مبارک رمضان گفت: عمل فداکارانه اين کارگر يک کار نيک مبتني بر آموزه هاي قرآني است.

وي کارگري در شهرداري را از مشاغل شرافتمند توصيف کرد و افزود: چنين اقداماتي يک فضيلت مضاعف و مايه مباهات مجموعه شهرداري است و احياي فرهنگ ايثار و فداکاري را از اثرات انقلاب شکوهمند اسلامي دانست که مصداق بارز آن در جنگ تحميلي به منصه ظهور رسيده است.

موسوی تصريح کرد: فداکاري اين کارگر فضاي سبز شهرداري اهواز که پدر 3 فرزند است، نشان داد که چه انسان هاي ايثارگري در جامعه ما به شکل گمنام زندگي مي کنند و اين درس آموز و مايه اميدواري است.

يک زن در ساعت 13روز شنبه 22 خرداد با پرتاب کردن خود از روي پل پارک جزيره اهواز به درون رودخانه کارون اقدام به خودکشي کرد و سيد فيصل موسوي کارگر شهرداري اهواز که داراي 15 سال سابقه فعاليت در فضاي سبز است، با ديدن اين صحنه براي نجات جان زن خود را به رودخانه انداخت که در نهايت با کمک به موقع غواصان در محل، به نجات آن زن انجاميد.

اين در حالي است که اين کارگر پس از نجات زن جوان نمي توانست در جريان پر شتاب آب خود را کنترل کند و نزديک بود، خود نيز جانش را از دست بدهد.

سيد فيصل موسوي کارگر شهرداري اهواز در سلامت کامل از رودخانه نجات داده شد و زني که اقدام به خودکشي کرده بود نيز پس از خروج از رودخانه علايم حياتي نداشت که با انجام عمليات احيا دوباره به زندگي بازگردانده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها