خبرهای داغ:

برگزاری همایش مداحان، مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی

همایش مداحان، مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه گیلانغرب برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۹۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبر نگار خبرگذاری بسیج از گیلانغرب، همایش مداحان، مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه سپاه ناحیه گیلانغرب برگزار گردید.
در ابتدای مراسم سرهنگ دوم پاسدار معصومعلی محمدی فرمانده سپاه بسیج ناحیه گیلانغرب به بیان شرح وظایف و چگونگی جذب و ساماندهی نیروهای بسیجی در این کانون پرداخت و به رونق و تشویق هرچه بیشتر مداحان و ذاکرین اهل بیت در تمامی رده های سنی تاکید داشت.
در ادامه، حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی مسئول دفتر نماینگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب نیز به بیان وظایف مداحان و ذاکری اهل بیت و نحوه برگزاری مراسمات و محافل مذهبی که در شان و منزلت اسلام باشد پرداخت.
وی به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد که مداحان و ذاکرین اهل باید باید مطالب و اشعار خود را بروز کرده و در تمامی مراسمات خود به احیای هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند و از رواج برخی جانبداری ها و جناح گیری های سیاسی خودداری کرده و از کشاندن رقابت و تنش های سیاسی به محافل مذهبی دوری گزینند.
ارسال نظرات