خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) پنج‌شنبه 27 خردادماه جاری در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۰۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) بیان کرد: حضرت خدیجه کبرى(س) بزرگ‌ترین حرکت را به عنوان یک بانوى بزرگوار انجام داد و تمام ثروت خود را در راه دعوت به اسلام و ترویج آن هزینه کرد.

وی گفت: مراسم بزرگداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) پنج‌شنبه 27 خردادماه جاری در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: اهدای جوایز به افرادی که نام آن‌ها به نام حضرت خدیجه(س) مزین بوده و تشویق مردم به نامگذاری فرزندان خود به نام آن حضرت از برنامه‌های جانبی مراسم بزرگداشت وفات حضرت خدیجه(س) در استان است.

نوروزی افزود: برگزاری مراسم ختم قرآن و ترتیل‌خوانی شب و روز دهم ماه مبارک رمضان و اهدای ثواب به روح مطهر حضرت خدیجه(س)، ارائه مقاله علمی و یا نشست علمی با حضور شخصیت‌های علمی حوزوی و دانشگاهی با موضوع بررسی شخصیت حضرت خدیجه(س) و پاسخگویی به سؤالات و شبهات احتمالی، برگزاری جلسه مشترک با صدا و سیمای مرکز قزوین در راستای پوشش مراسم و پخش تیزر و زیرنویس مراسم در شبکه‌های استانی را از دیگر برنامه‌های ادراه‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن تاکید به برگزاری مراسم بزرگداشت بانوی اسلام تصریح کرد: ضروری است مسؤولان استانی، رؤسای ادارات، نهادها و مجموعه‌های مرتبط با مراسم بزرگداشت بانوی اسلام در هر شهرستان حداقل یک مراسم شاخص با حضور گسترده مردم و مسؤولان برگزار کنند.

وی یادآور شد: در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسم می‌طلبد استانداری و فرمانداری قزوین، شهرداری و نهادهای تبلیغاتی استان قزوین از جمله اداره‌کل تبلیغات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و غیره با هماهنگی و تعامل گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

نوروزی در خاتمه خاطرنشان کرد: برپایی افطاری با رویکرد ساده در سالروز بزرگداشت وفات حضرت خدیجه‌ کبری‌(س) بانوی بزرگ اسلام از دیگر برنامه‌هایی بوده که با استفاده از ظرفیت خیران و موقوفات مرتبط در نظر گرفته شده است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها