مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه درگز:

هدف از برگزاري محافل انس با قرآن كريم ترويج فرهنگ قرآني است

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه درگز با اشاره به برگزاري محافل انس با قرآن كريم بيان داشت: هدف از برگزاري اين محافل ترويج فرهنگ قرآني است.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۰۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، همزمان با حلول ماه پر خیر و برکت رمضان مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم با حضور بسیجیان و عموم مردم به همت حوزه های مقاومت بسیج شهرستان، در مساجد برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین داود عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه درگز گفت: محفل جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان به همت بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد شهرستان و بخش ها برگزار می شود.

عبدالهی هدف از اجرای این مراسم معنوی را ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی بیشتر جوانان با این موهبت الهی خواند و افزود: قرآن بهترین راهنمای بشر بوده که انس با این کتاب الهی سعادت انسان در دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هر فرد مسلمان موظف است که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران یاد بدهد، افزود: قرآن کريم در موارد زيادي ما را به تدبر، تفکر و تعقل در آيات الهي دعوت نموده است، لذا بهترین راه برای انس با قرآن کریم تدّبر در آيات قرآن می باشد، در اين صورت است که می توانیم از انوار، هدايت‏ها، حقايق، معارف و اسرار قرآن كريم، به اندازه خودمان بهره‏مند شویم.

خاطر نشان می شود؛ آموزش احکام، تفسیر قرآن کریم، آموزش نکات تجویدی و روانخوانی قرآن از برنامه های دیگر این مراسم های  معنوی می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها