خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان بیان کرد: افزايش بصیرت و اگاهی دانشجویان در عرصه های مختلف سیاسی،عبادی،فرهنگی و اجتماعی در اولویت است.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۰۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
محمدتقی بابکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به تبیین گزارشی از عملکرد سه ماهه از بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گرمسار و آرادان پرداخت و گفت: در سال جدید اولویت مجموعه بسیج دانشجویی این شهرستان با جذب دانشجویان جدیدالورود و به کارگیری دانشجویان فعال بسیج در شورای پایگاه‌ها و حوزه ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان در سطح استان دارای رتبه شده است؛بیان کرد: در سه ماه تابستان اعزام دانشجویان کارآمد و نخبه به دوره اموزشی «طرح ولایت» و به کار گیری آنان پس از اتمام دوره از دیگر فعالیت های اولویت دار این مجموعه است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار با تأکید بر افزاش چشمگیر ثبت نام دانشجویان در دوره آموزشی طرح ولایت نسبت به دو سال گذشته افزود: میزان ثبت نام در این دوره در سال 95 نسبت به دو سال گذشته 300 درصد و نسبت به سال 94 این میزان به 150 درصد رسیده است.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی طرح ولایت،خط امام ،اردو های جهادی را افزایش بصیرت سیاسی و فرهنگی و همچنین آموزش کارگروهی عنوان کرد و گفت: 9 گروه جهادی در سال 95 به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 5 گروه جهادی برادران بسیجی و 4 گروه جهادی خواهران بسیجی هستند،تصریح کرد: دانشگاه‌های علاء الدوله ،آزاد کوشک،پیام نور و پیراپزشکی آرادان در عرصه معماری و عمران،بهداشتی و پزشکی و دامپزشکی فعالیت تخصصی خواهند داشت و دیگر گروه ها برای فعالیت فرهنگی و رفع فقر فرهنگی ب نواحی محروم اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها