خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه استان قزوین اظهار کرد: حذف نام عربستان از لیست کشور های کودک کش رسوایی بزرگی بود که در پی فشار های مالی این کشور به سازمان ملل رخ داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۱۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با بررسی اقدامات اخیر رییس سازمان ملل مبنی بر خارج کردن عربستان از لیست کشور های کودک کش به واسطه نفوذ مادی این کشور در سازمان عنوان کرد: حذف نام عربستان از لیست کشور های کودک کش رسوایی بزرگی بود که در پی فشار های مالی این کشور به سازمان ملل رخ داد.

وی ادامه داد: در حالی که در 13 خرداد ماه دبیر کل سازمان ملل پس از ائتلافی عنوان کرده بود که عربستان جزء رژیم های کودک کش قرار گرفته است تنها 5 روز بعد و در پی فشار های مالی عربستان به این ساازمان و با بهره بری از قدرت لابی های صهیونیستی رییس سازمان ملل اقدام کرد که نام عربستان را از این لیست خارج کردو بان کی مون نیز اعلام کرد که در این خصوص با عربستان نشست و گفت وگویی انجام خواهد شد.

کوچک خانی مطرح کرد: این دوگانگی در رفتار سازمان ملل در حالی که عربستان پس از اغاز جنگ با یمن 9500 نفر را کشته و همچنین با بهانه های واهی این اقدام را انجام داده تنها بر رسوایی هر چه بیشتر سازمان ملل می افزاید.

این مقام مسئول متذکر شد: مادامی که اقداماتی از این نوع توسط سازمان ملل ادامه دادشته باشد جایگاه آن روز به روز نزد افکار عمومی جهان تعدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در حالی که بسیاری از مجامع بین المللی نسبت به این اقدام سازمان ملل موضع گرفته‌اند می بینیم که سازمان ملل هیچ تغییر رویه ای را اعمال نمی‌کند و به واسطه پول های عربستان سکوت اختیار کرده است.

وی در پایان گفت: امروز قانون جهان بر این گفته می چرخد که " پول بده ، آدم بکش" ابر قدرت ها و کشورهایی مانند عربستان با ثروت بادآورده حقوق بشر را نقض می کنند و سازمان ملل نیز به عنوان مهمترین حافظ این حقوق سکوت اختیار رده است، همه اینها نشان دهنده آن است که این سازمان با خط مشی خود فرسنگ هافاصله دارد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها