خبرهای داغ:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در طبس اجرایی شده و مردم که بهترین ناظران در بازار هستند، می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی گزارشات خود را به شماره تلفن 124 در میان بگذارند.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۲۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

مرتضی جلالی فرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، از اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با هدف پیشگیری از کمبود، افزایش قیمت کالا و انواع مواد غذایی و خدمات پرمصرف و پرتقاضا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای انواع مواد پروتئینی، برنج، شکر، روغن، خرما، سبزیجات، شیرینی هایی از قبیل زولبیا و بامیه و اقلام لبنی در ماه مبارک رمضان بازرسان بر عرضه این اقلام نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف و یا گران فروشی برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

جلالی فرد بیان کرد: مردم بهترین ناظران در بازار هستند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت کالا، کم فروشی و یا عدم ارائه فاکتور، گزارشات خود را به شماره تلفن 124 در میان بگذارند.

وی از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابت اقدام مناسب و به موقع در تامین شکر و برنج، قدردانی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها