خبرهای داغ:
گشت امر به معروف و نهی ازمنکر با همکاری حوزه شهید سیفی و بسیجیان حوزه، توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان پاوه اجرا شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۸۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، گشت امر به معروف و نهی ازمنکر با همکاری حوزه شهید سیفی و بسیجیان حوزه، توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان پاوه اجرا شد.
فرمانده حوزه شهید سیفی در این خصوص گفت: تذکر لسانی از جمله فریضه‌های اجتماعی است که طبق قانون اساسی برای انجام آن توسط افراد، نیاز به هیچ‌گونه حکم قانونی و قضایی نیست.

وی با اشاره به حضور ضابطان قضایی با آمران به معروف و ناهیان از منکر به منظور اقدام انتظامی به موقع در صورت بروز هرگونه مشکل گفت: احترام به افراد و داشتن زبان و گفتار نرم از جمله اصول اولیه‌ای است که باید اکیپ‌های تذکر لسانی رعایت کنند.

فرمانده حوزه شهید سیفی سپاه ناحیه پاوه در ادامه گفت: یشتر مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان از عدم آگاهی است و آگاه سازی آن هم با تذکرات و زبان نرم  می تواند تاثیر گذار باشد.

وی گفت: خوشبختانه در اجرای این طرح تا کنون چندان شاهد اصطکاک و مخالفت نبوده ایم و حتی شاهد استقبال مردم هستیم و خواستار هستند که این طرح استمرار داشته باشد.

فرمانده حوزه شهید سیفی در پایان یادآور شد: تذکر لسانی از جمله فریضه‌های اجتماعی است که طبق قانون اساسی برای انجام آن توسط افراد، نیاز به هیچ‌گونه حکم قانونی و قضایی نیست، اما اکیپ‌های فعال در شهرستان با گذراندن آموزش های لازم و با مجوز های قضایی  همراه با احترام به افراد اقدام به تذکر لسانی می کنند.

ارسال نظرات