فرمانده ناحیه سپاه سیب و سوران گفت: وجود ماهواره درخانواده ها نشانه ی نفوذ دشمن در میان فکر، دل و فرهنگ ماست
کد خبر: ۸۶۹۵۳۹۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش  خبرنگار خبر گزاری بسیج :سرهنگ پاسدار حسین فروغی  درهمایش نهضت روشنگری شهرستان که درمسجد محمدرسول الله(ص)شهرستان سیب و سوران برگزارشد اظهار داشت:  نشست های مختلف روشنگری در خصوص آسیب های ماهواره در مساجد و پایگاه های مقاومت در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
وی افزود: یکی از مهمترین و آشکارترین پیامدهای منفی  برنامه های شبکه های ماهواره ای ترویج فساد، افزایش خشونت،  بدحجابی و پوشش بد، تضعیف فرهنگ وآداب و رسوم، تشویش اذهان عمومی، افزایش نرخ جرم، از هم پاشیدگی کانون خانواده، انتشار شایعات و فتنه انگیزی، تبلیغ فرقه های پوچ و . . . است.
وی ادامه داد : وجود ماهواره درخانواده ها نشانه ی نفوذ دشمن در میان فکر، دل و فرهنگ ماست.
سرهنگ فروغی اذعان داشت: الگوپذیری از زندگی ائمه، شهداء و علماء و استفاده از آموزه های دینی در زندگی، ما را به سبک زندگی اسلامی می رساند.
وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها از پیامدهای شوم استفاده از ماهواره و رسانه های غربی آشنایی ندارند، افزود: در حال حاضر دشمن می خواهد به وسیله جنگ نرم عقاید خانواده ها را نسبت به ارزشهای اسلامی سست کرده و در طولانی مدت اهداف خود را دنبال کند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب وسوران با بیان اینکه همه مردم به خصوص ائمه جمعه وجماعات و مسئولین باید خانواده ها را با مضرات ماهواره آشنا کنند، بیان کرد: در این خصوص نشست های مختلف روشنگری در مساجد و پایگاه های مقاومت این شهرستان  انجام شده است.
فروغی ترویج فحشا و فساد را از اهداف اصلی ماهواره ها معرفی کرد و افزود: ماهواره ها در سه زمینه فردی، خانوادگی و اجتماعی فعالیت می کنند و سعی دارند با از هم پاشاندن بنیان خانواده، جامعه را دچار زوال کنند.
وی در پایان گفت: این نشست های روشنگری به منظور آگاه ساختن مردم نسبت به آسیب های دجالواره و تحویل خود جوش ماهواره توسط خود مردم و از بین بردن و بیرون راندن این دشمن ازخانه برگزار می شود.
ارسال نظرات