اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان مه ولات در سال ۹۵ با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و اعضای مجمع بسیج در سالن اجتماعات حوزه مالک اشتر شهر فیض آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۹۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه امسال سومین سال برگزاری مجمع بسیج در شهرستان مه ولات است، اظهار کرد: مجمع بسیج سالانه ۲ بار در نیمه اول و نیمه دوم سال برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم افزود: ۶ کارگروه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، دانش آموزی و جامعه پزشکی و جامعه زنان در مجمع بسیج شهرستان مه ولات مشغول فعالیت هستند که هر یک بین ۱۵ تا ۲۰ نفر عضو از افراد نخبه و تاثیرگزار شهرستان دارد و بصورت ماهانه جلساتی را برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: معضلات و مشکلات شهرستان در این کارگروه‌ها مورد شناسایی و بررسی قرار میگیرد و راه حل هایی در جهت رفع مشکلات ارائه می شود.

گفتنی است، در این جلسه امام جمعه موقت مه ولات مسئول کارگروه فرهنگی و علی جهاندیده مسئول کارگروه اقتصادی مطالبی را مطرح کردند.

قابل ذکر است، در این جلسه از زحمات ریاست قبلی مجمع که به علت مشغله انصراف داده بود، تقدیر و باقرآخوندی با برگزاری انتخابات بعنوان رئيس جديد تعیین شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها