سردار معروفی در جمع اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
فرمانده سپاه سلمان گفت: نخبگان توانمند، الگو، فکور و انقلابی باید به صورت خودجوش و برنامه ریزی شده به سمت تبیین انقلابی گری؛ آنچه که نیاز امروز نظام جمهوری اسلامی ماست حرکت کنند.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۰۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

 به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :سردار حسین معروفی در نشست هم اندیشی بااعضای کانونهای بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی  زاهدان که در باغ امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه الگوی جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی الگویی شعاری نیست افزود : اخیرا بخش کوچکی از توانمندی موشکی حوزه زیر زمینی توسط هوا فضای سپاه رونمایی شد که حاوی پیام های برای افراد خودی و غیر خودی بود.

وی افزود: رونمایی از این توانمندیها باعث شد تا دشمن جرات قد علم کردن و صف آرایی در مقابل ملت ایران را نکند چرا که در غیر اینصورت باید هزینه های جبران ناپذیری بپردازد.

سردار معروفی تصریح کرد:  دشمنی که هم اکنون با همین تدبیر در منطقه زمین گیر شده است هرگز فکر نمی کرد ایران چنین بازیگری باشد و بتواند جهت دهی و هدایت کند؛ دشمن زمانیکه نتوانست از راه سخت وارد شود  هزینه ها را به طور دیگری تحمیل کرد.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  بیان داشت: دشمن جنگ روانی همراه با تهدید و تطمیع علیه ملت ایران در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی را در پیش گرفته است و هدفگذاری خاصی را دنبال می کند.

وی وظیفه جمع اساتید و نخبگان ارزشمند، فرهیخته، دلسوز و با بصیرت را در مقابل دشمنان نظام تبیین انقلابی گری دانست و افزود: حاج قاسم سلیمانی نماد انقلابی گری  اسلامی است به این معنی که او هیچگاه نمی ترسد، سست نمی شود و تردید نمی کند.

وی علت تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن که در جمع خبرگان رهبری و مجتهدین دین مطرح کردند را نفوذ دشمن از راه قانون خواند و یک راه مقابله با جنگ روانی همه جانبه دشمن را تقویت هویت ملی عنوان کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مجاهدت هنوز ادامه دارد گفت: انسان برای خدا، حفظ ارزشها، کرامت انسانی گاهی جان و گاهی هم ابرو می گذارد؛ ما همه سرباز انقلاب هستیم و اگر مهر تایید بگیریم سعادتمند خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: شما نخبگان توانمند، الگو، فکور و انقلابی هستید که باید به صورت خودجوش و برنامه ریزی شده به سمت تبیین انقلابی گری؛ آنچه که امروز نظام جمهوری اسلامی ما نیازمند آن است حرکت کنید.

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنان خود غیر محافظه کار از نظر امام و رهبری را  عدم توقف معنا کرد و افزود: به آن چیزی که هستیم  راضی نشویم تا قدرت پیشبرندگی و پیشروندگی داشته باشیم.

وی یکی از خروجی های انقلاب اسلامی را جایگاه ولایت فقیه دانست که باعث شد استکبار در مقابل ملت ایران به زانو درآید و  یادآور شد: کسانی که به دنبال قرائت های نادرست از انقلابی گری و ولایت فقیه و محدود کردن این نعمت بزرگ هستند مشکل در نظام اعتقادی دارند نه نظام سیاسی چرا که در چارچوبه ی نظام ولایی الهی جایگاه ولایت فقیه تعریف شده است.

وی تاکید کرد: ما دست نیازمان را به سمت شما دراز می کنیم ما نیازمند فکر و اندیشه شما هستیم و اگر اندیشه منطقی شما پشت کار ما قرار بگیرد ما می توانیم مجریان خوبی برای اندیشه فکر انقلابی باشیم؛ بسیج با توده ی عظیم و شگفت آور می تواند این تفکر و خرد جمعی را به منثه ی ظهور برساند و عملیاتی کند.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه باید نگاهها به استان سیستان و بلوچستان عوض شود گفت: مردم سیستان و بلوچستان وفادارترین، استکبار ستیز ترین افراد به نظام و انقلاب اند و از پتانسیل، قدرت و هوشمندی بالایی برخوردار هستند که برخی افراد توانمندیهای مردم استان را باور ندارند.  

وی با تاکید بر حوزه بومی سازی در این منطقه اذعان داشت: برنامه ی هر شهرستان باید مطابق نیاز آن شهرستان تعریف شود و آسیب ها و تهدیدها با برنامه های ویژه ی خود احصا شود.  

وی در پایان از برنامه هایی متنوع رفاهی در چندین شهرستان نیز خبر داد.

ارسال نظرات