خبرهای داغ:
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

مسابقات فوتسال در سطح سپاه استان كرمانشاه در حال برگزاری است

مدیر ورزش سازمانی و همگانی سپاه استان کرمانشاه گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در سطح سپاه استان كرمانشاه با حضور كاركنان پایور و وظیفه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۸۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

سروان پاسدار علی محمد ضیاءفر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از كرمانشاه، با اشاره به اینكه مسابقات فوتسال جام رمضان در سطح سپاه استان كرمانشاه در حال برگزاری است اظهار كرد: این مسابقات با حضور 12 تیم از كاركنان پایور و 8 تیم از سربازان وظیفه در سالن فوتسال مجموعه ورزشی بعثت معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اكرم (ص) برگزار می شود.

وی افزود: مرحله اول مسابقات كاركنان پایور در چهار گروه 3 تیمی به صورت دوره ای برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به عنوان تیم برتر به مرحله دوم صعود خواهند كرد و در مرحله دوم نیز در 2 گروه 4 تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر ورزش سازمانی و همگانی تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در سطح سربازان وظیفه نیز كه در 2 گروه 4 تیمی به صورت دوره ای با هم رقابت می كنند، از هر گروه 2 تیم به دوره بعد صعود خواهد كرد و دور دوم به صورت حذفی برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینكه بازی های سربازان از بیست و سوم خرداد و بازی های كاركنان پایور از بیست و چهارم خرماد ماه آغاز شده است گفت: با توجه به آغاز ماه مبارك رمضان باید از این فرصت برای تقویت جسم و روح استفاده كرد و برگزاری مسابقات جام رمضان یكی از این فرصت هاست.

سروان ضیاءفر در ادامه گفت: امسال تلاش ما برگزاری مسابقات با كیفیت و خوب در شب‌های ماه مبارك رمضان است و سعی داریم رقابت‌ها را با شكل بهتر و كیفیتی افزون‌تر به انجام برسانیم.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت یاد و نام 9800 شهید گرانقدر استان كرمانشاه و حفظ روحیه نشاط و سلامتی در كنار روزه داری و عبادت كاركنان سپاه استان دانست و گفت: انشاالله كه در سال های آینده نیز بتوانیم این مسابقات را به نحوی شایسته برگزار كنیم.

ارسال نظرات