مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خبر داد:

احداث بزرگترین مسجد لرستان در خرم‌آباد با بیش از 10 هزار مترمربع

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: بزرگترین مسجد لرستان در خرم‌آباد به نام آیت‌الله کمالوند با بیش از 10 هزار مترمربع در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۲۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام خاکباز با بیان اینکه بزرگترین مسجد خرم‌آباد به نام آیت‌الله کمالوند با بیش از 10 هزار مترمربع در حال ساخت است، اظهار داشت: مسجد جامع آیت‌الله کمالوند در بنایی به مساحت 10 هزار مترمربع در خیابان انقلاب خرم‌آباد و در بهترین موقعیت دسترسی شهری در حال ساخت است.

وی عنوان کرد: ساختمان این مسجد در هشت طبقه شامل، مسجد اعظم در دو طبقه به مساحت یک‌هزار و 600 مترمربع برای خواهران و برادران، مسجد رهگذران خواهران و برادران، فضای برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری با کاربری حسینیه با مساحت 800 مترمربع، دارالقرآن و مرکز آموزش علوم قرآنی به مساحت یک‌هزار مترمربع، سالن برگزاری همایش‌های مذهبی و آئینی مهدیه با تمام امکانات و ... است.

خاکباز اظهار داشت: این مسجد دارای مرکز بهداشتی و درمانی خیریه دارالشفاء، دارای بخش‌های مختلف درمانی، مرکز پذیرایی از هیئات‌های مذهبی و عزاداری، رصدخانه و مرکز نجوم اسلامی و مرکز فروش محصولات فرهنگی مذهبی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: زمین این مسجد توسط واقفان در سال 75 وقف شده بود که معاوضانی نیز داشته اما توسط دستگاه قضایی لرستان معاوضان محکوم و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.


ارسال نظرات