رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: 7 طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد به بالای استان نیازمند 9 میلیارد تومان تسهیلات است.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۲۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

به گزارش بسیج داریوش دیودیده ظهر امروز در یازدهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: تاکنون 180 واحد صنعتی، تولیدی، کشاورزی و واحدهای در دست احداث در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کردند که مشکلات و نیازمندی‌های واحدها ثبت‌نام شده بررسی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از تعداد طرح‌های ثبت شده در سامانه بهین‌یاب هفت طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد به بالا وجود دارد که این طرح‌ها برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن نیازمند 9 میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار هستند.

وی اضافه کرد: 22 واحد تولیدی و صنعتی با ثبت‌نام در این سامانه خواستار سرمایه در گردش شدند و تقاضای 27 میلیارد تومان سرمایه در گردش را دارند.

این مسؤول عنوان کرد: 52 طرح دیگر در حوزه کشاورزی است که 6 طرح گلخانه‌ای، 13 طرح پرورش ماهی و چهار طرح صنایع تبدیلی نیازمند 17 میلیارد تومان اعتبار است، همچنین 36 واحد مرغداری خواستار اختصاص 17 میلیارد تومان تسهیلات برای ادامه فعالیت هستند.

دیودیده اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 250 واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال برای کمک به تولید و اجرای فرمان سیاست اقتصاد مقاومتی به چرخه تولید باز می‌گردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: 405 میلیارد تومان برای خروج واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی و صنعتی در نظر گرفته شده است.

در این نشست مشکلات چند واحد تولید و صنعتی بررسی و تصمیمات لازم برای ادامه فعالیت واحدها گرفته شد.

ارسال نظرات