تشکیل ستاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در گچساران

معاون سیاسی اجتماعی گچساران گفت: دستگاه‌های اجرایی آماده ارائه گزارش به بازرسان صیانت از حقوق شهروند و گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استان به صورت مستند باشند.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۳۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

سید مرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: باورهای دینی و مذهبی جامعه اسلامی یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده که باید نگاه جدی‌تری در راستای حفظ و گسترش آن انجام داد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرای علاوه بر وظایف تعریف شده خود باید با ایجاد فضاهای معنوی در راستای تعمق بخشیدن به باورهای دینی در حوزه عفاف و حجاب به عنوان الگویی کامل برای مردم نمود داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم رعایت ارزش‌های اسلامی در رفتار و پوشش ظاهری کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: در این خصوص دستگاه‌های اجرای باید اهتمام بیشتری به این امر داشته باشند.

سجادپور متذکر شد: احقاق حقوق شهروندی به یک دستگاه خاص اختصاص نداشته و به دلیلی گستردگی حقوق شهروندی همه دستگاه‌ها در این زمینه مسئولیت دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با اشاره به دستورالعمل ابلاغی ریاست جمهوری در خصوص صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان اظهار کرد: در این راستا ستاد صیانت از حقوق شهروند و گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در فرمانداری گچساران تشکیل شده است.

سجادپور تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت و اجرایی کردن اقدامات و مصوبات این ستاد در شهرستان هستند.

وی از اعزام بازرسان ستاد صیانت استان حوزه عفاف و حجاب به مناطق مختلف خبر داد و گفت: بازرسان ستاد صیانت استان حوزه عفاف و حجاب به نسبت به بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی اقدام کرده و بر اساس شاخص‌های تعریف شده نسبت به ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها اقدام می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با بازرسان ستاد صیانت همکاری افزود: دستگاه‌های اجرایی آماده ارائه گزارش و عملکرد خود در این حوزه به بازرسان صیانت از حقوق شهروند و گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به صورت مستند باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار