رونمایی از نرم‌افزار معرفی ۳۰ سردار شهید استان

نرم‌‌افزار ۳۰ نفر از سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد در محل ستاد کنگره شهدای این استان در یاسوج رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۵۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
به گزارش بسیج پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کل کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی نرم‌افزار 30 سردار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و سایت 1800 شهید این استان رونمایی شد.

رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 اظهار داشت: در این راستا آثار شهدای این استان جمع‌آوری و مستندسازی می‌شود.

سرهنگ محمد نصیرزاده افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره 21 کمیته مختلف زیر نظر شورای سیاست‌گذاری تشکیل شده است که هر کدام از این کمیته‌ها وظایف خاصی را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه این کنگره به مدت 4 روز در شهر یاسوج برگزار می‌شود تصریح کرد: 3 روز نخست این کنگره به اجلاسیه شهدای دانش‌آموز، اجلاسیه شهدای فرهیخته علمی و اجلاسیه شهدای روحانی استان اختصاص یافته و اجلاسیه نهایی در روز چهارم برگزار می‌شود.

رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی از تمبر سرداران شهید استان و رونمایی از 92 عنوان کتاب توسط ستاد کنگره شهدای استان در این اجلاسیه خبر داد.

ارسال نظرات