دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ایجاد آرامش و همچنین رضایت خاطر مردم رسیدگی سریع به پرونده مجرمان در این استان را داریم.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۶۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

مهرداد کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقداماتی که دستگاه قضایی برای ایجاد آرامش در جامعه و اجرای قانون و رضایت خاطر مردم دارد، اظهار کرد: این قوه در کنار سایر قوا برای خدمت به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین خاطر پرونده‌ها را در نهایت دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم و احکام قانونی و متناسب با جرائم توسط قضات صادر می‌شود.

این مسؤول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده‌ها از ریز و درشت مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند و سعی بر این است پرونده‌هایی که بیشتر با افکار عمومی سر و کار دارند در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و حکم آن‌ها با نهایت دقت در کمترین زمان ممکن صادر شود.

وی گفت: رئیس‌کل دادگستری و سایر مسؤولان استان مصمم به ایجاد رضایت خاطر جامعه و همچنین ایجاد آرامش بوده و با کسانی که بر هم زننده آرامش باشند در هر زمینه‌ای برخورد لازم را خواهند کرد.

کرمی با بیان این که علاوه بر این موضوعات برای کمک به وضعیت اقتصادی جامعه نیز در سال اقتصاد مقاومتی وظایفی بر عهده همه مسؤولان از جمله مسؤولان قضایی است، افزود: برای کمک به رفع مشکلات تولید و ایجاد محیط امن برای سرمایه‌گذاری در استان در عرصه اقدام و عمل وارد می‌شویم.

دادستان استان با اشاره به احکامی که برای برخی از جرائم سنگین و خشن در استان صادر شده است، اظهار کرد: مردم به عینه دیدند که چندین پرونده مهم را که با افکار عمومی نیز سر و کار داشت چگونه در کمترین زمان به سرانجام رساندیم و همین رویه را با قدرت و قوت و با تکیه بر سرمایه اعتماد عمومی به این دستگاه ادامه خواهیم داد.

کرمی بیان کرد: برخی از پرونده‌ها قابلیت رسانه‌ای کردن ندارد که به آن‌ها نیز در اسرع وقت رسیدگی کرده و احکام در پروسه زمانی مناسبی صادر و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از شاخصه‌ها دستگاه قضایی ما در سطح کشور رتبه‌های بسیار خوبی نسبت به گذشته کسب کرده است، بیان کرد: همچنین برخی از جرایم که در گذشته در استان به صورت نامعقول اتفاق می‌‌افتاد به حداقل رسیده است.

کرمی با درخواست از مردم برای همکاری با خادمان خود در دستگاه قضایی خاطرشان کرد: همکاری‌های خوبی تاکنون از سوی مردم داشته‌ایم و بسیاری از موفقیت‌‌ها را مدیون و مرهون این همکاری هستیم اما باید برای ایجاد آرامش بیشتر در جامعه و ریشه‌کنی بسیاری از جرایم همچون نزاع دسته‌جمعی شاهد همکاری بیشتر مردمی با دستگاه قضایی باشیم.

ارسال نظرات