بسیج پیشگام ارتقای سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

در مراسم اهدای خون بسیجیان از بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که در راستای ارتقای سلامت برنامه‌های متعددی را اجرا کردند، قدردانی شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۸۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

عصر امروز رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه  فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه کارکنان این سازمان و اعضای بسیجیان با حضور در پایگاه انتقال خون اقدام به خونگیری کردند.

در این برنامه که بسیجیان فعال بسیج جامعه پزشکی اعم از پرستاران، پزشکان، پیراپزشکان و ... حضور داشتند از خدمات‌دهی مطلوب بسیج جامعه پزشکی در راستای ارتقای سلامت و ترویج سنت حسنه اهدای خون تقدیر و تشکر شد.

سید هوشنگ رحیمیان با تشریح برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت و درمان کاروان‌هایی را به مناطق محروم اعزام می‌کنیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در اعزام کاروان‌های بهداشت و درمان با همکاری دیگر نهادها و سازمان‌ها خدمات رایگانی ارائه می‌شود.

رحیمیان تصریح کرد: در ایام و مناسبت‌های مختلف سال تیم‌های بهداشتی و درمانی را با حضور پزشکان متخصص، عمومی، پرستاران، پیراپزشکان و مشاوران را اعزام می‌کنیم.

وی از همکاری و تعامل خوب دستگاه‌ها از جمله مدیریت درمان تامین اجتماعی، هلال‌احمر، علوم پزشکی، مراکز بهداشت، بهزیستی، کمیته امداد، انتقال خون تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات