فرماندار شهرستان پارس آبادمغان از نبود فضاهای فرهنگی و تفریحی بانوان در این شهرستان انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۶۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، اکبر صمدی در جلسه کمیسیون امور بانوان این شهرستان با بیان اینکه وظیفه مشاوران بانوان راهبری و هدایت است، نسبت به حمایت مدیران از امور بانوان برای برطرف کردن قسمتی از مشکلات حوزه زنان تاکید کرد و گفت: حدود نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند از این رو ضروری است از آنان در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استفاده شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقنصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اضافه کرد: مقام عظمای ولایت، با تبیین نقشه راه سال که یک چراغ راه یکساله برای مسئولان است به تحقق آن تأکید فرموده اند، از این رو باید مسوولان در توانمند سازی بانوان و ورود آنان در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بیشتر تلاش کنند.

صمدی از نبود فضاهای فرهنگی و تفریحی بانوان در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با وجود برخورداری این شهرستان از قابلیت ها و پتانسیل های لازم، آنطور که باید در سالهای گذشته در این زمینه کار نشده است.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه بیشترین اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته، ادامه داد: امسال قصد داریم طرحهای نیمه تمام را تکمیل و راه اندازی کنیم که با تحقق این مهم بخش زیادی از مشکلات منطقه برطرف می شود.

وی با یادآوری آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، مشاور امور بانوان شهرستان را به مشارکت در طرح غنی سازی اوقات فراغت فرا خواند.


ارسال نظرات