برگزاری محفل انس با قرآن در سپاه ناحیه میامی

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میامی از برگزاری نخستین محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان سال 95 در سپاه ناحیه میامی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۰۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، نخستين محفل انس با قرآن با حضور کارکنان رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی در حسینیه این سازمان برگزار شد.

در این محفل نورانی که با جزء خوانی قرآن کریم آغاز شد حجت الاسلام اباذر محمدی ، سید هادی موسوی واحمد همت پور به تلاوت آیات کلام وحی پرداختند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه میامی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی گفت : این اولین محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه میامی می باشد و محافل قرآنی دیگری نیز تا پایان ماه مبارک رمضان و بهار قرآن برگزار خواهد شد.

اسماعیل گودرزی افزود: در محافل انس با قرآن تلاش داریم از قاریان برجسته استانی استفاده نماییم و برگزاری مسابقات فرهنگی نیز از دیگر برنامه های این محفل های قرآنی است.

وی گفت: هدف از برپایی محافل انس با قرآن ، تشویق و ترغیب کارکنان توجه وتدبر نمودن در معانی ومفاهیم قرآن وتلاش برای پیاده نمودن سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار