طرح " ضیافت مهر" به مناسبت ماه مبارك رمضان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۲۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری گفت:در این طرح كه در طول ماه مبارك رمضان به اجرا در می آید، خیرین به همراه مسئولین و مدیران استان قبل از افطار در منزل مددجویان حضور یافته و ضمن دیدار با آنها در خصوص حل مشكلات آنان نیز تصمیم گیری می كنند.

محمد میرزایی، هدف از اجرای این طرح را برقراری ارتباط مستقیم و نزدیك بین مسئولین و خیرین با اقشار نیازمند و مددجویان برای رفع مشكلات اساسی و ضروری آنان، اطعام، اكرام و نیز ترویج فرهنگ مهرورزی و احسان برشمرد و تصریح كرد: هر شب از ماه مبارك رمضان به همراه مسئولان استانی و خیرین در یکی از شهرستان ها به دیدار خانواده های گروه های هدف می رویم.

وی با اشاره به اجرای این طرح در كلیه ادارات بهزیستی در سراسر استان، خاطر نشان ساخت: علاوه بر آشنایی مدیران دستگاه های اجرایی از نحوه فعالیت بهزیستی، مشكلات تحصیلی، اقتصادی، اجتماعی مددجویان نیز در این طرح بررسی و نیز مشاركتهای فكری، خدماتی و معنوی مسئولین و خیرین نیز با نیت خاص جذب می شوند.

مدیر كل بهزیستی، ضمن تقدیر از افراد خیر و مدیران دستگاههای اجرایی به جهت حضور در این طرح، از آنان درخواست کرد تا در خصوص حل مشكلات مددجویان حدالامكان نهایت مساعدت را داشته باشند.

وی همچنین با دعوت از خیرین و افراد نیكوكار برای همكاری با بهزیستی در توانمندسازی و حل مشكلات مددجویان، اكرام و دستگیری از نیازمندان، تصریح كرد: شماره حساب 180090734514041 به نام مشاركتهای مردمی قابل واریز در تمام شعب بانك توسعه تعاون آماده دریافت احسان، هدایا و نذورات مردم است.

ارسال نظرات