عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید فکری برای ساماندهی سواحل شمال از سوی دولت به صورت اساسی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۴۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قواست که سبب اقتدار نیروهای مسلح شده است.

وی افزود: عدالت پایه امنیت بوده و کشوری که امنیت نداشته باشد عدالت در آن معنا ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بسیاری از محلات آلوده استان از ابتدای پیروزی انقلاب پاکسازی نشده بود، تصریح کرد: در 3 ساله مدیریت سردار جعفری‌نسب در فرمانده انتظامی مازندران اکنون هیچ منطقه آلوده به موادمخدر وجود ندارد.

طبرسی با بیان اینکه مشکل اصلی مازندران نبود طرح مدون و اساسی در ساماندهی سواحل است، افزود: طرح‌های ساماندهی سواحل شمال کشور متولی ندارد بنابراین بسیاری از متدینین و نیروهای ارزشی نظام به واسطه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی از تفرج در دریا خودداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید فکری برای ساماندهی سواحل شمال از سوی دولت به صورت اساسی صورت گیرد، بیان کرد: طرح‌های دریا باید طوری مناسب‌سازی شده که ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر تقویت نیروی انتظامی استان به منظور اجرای موفق‌تر طرح‌های آن گفت: مازندران در حوزه شاخص‌های امنیتی در رتبه‌های برتر کشور قرار گرفته است.


انتهای پیام/
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها