خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان درمیان خبر داد

آغاز طرح هجرت با حضور 250 دانش آموز

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان درمیان گفت: امسال 250نفر در طرح هجرت دانش آموزی ثبت نام کرده اند و بهسازی محیط های آموزشی از برنامه های اوقات فراغت است.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۴۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

روح الله عباسی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان درمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: دانش آموزان طرح هجرت امروز چهارشنبه 26خرداد کار خود را با نقاشی، رنگ آمیزی و مرمت مدارس در قالب دو گروه 6 نفره آغاز کردند.

وی عنوان کرد: اجرای طرح های بسیج سازندگی می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارتهای حرفه ای با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان درمیان بیان کرد: تاکنون 40 درصد مدارس شهرستان برای اجرای این طرح در راستای مرمت و بهسازی مدارس و مراکز آموزشی و ورزشی اعلام آمادگی کردند.
وی اضافه کرد: امسال 250نفر در طرح هجرت دانش آموزی ثبت نام کرده اند.

عباسی با بیان اینکه بهسازی محیط های آموزشی از برنامه های اوقات فراغت است، گفت: این امر با حضور و مشارکت دانش آموزان علاقه مند امسال پررنگ تر از گذشته اجرا می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی درمیان ادامه داد: طرح هجرت با هدف بهبود و غنی سازی اوقات فراغت، توانمند سازی و ارتقای مهارت های شغلی و زندگی دانش آموزان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: طرح هجرت فرصتی فراهم می آورد تا افراد علاقه مند به یادگیری حرفه و شغل برای آینده خود در کنار تحصیل در زمینه های طراحی، نقاشی ساختمان، جوشکاری و نجاری فعالیت و کسب مهارت کنند.

عباسی ،مشارکت و مسئولیت پذیری بیشتر دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت آنان به نحو مطلوب را از اهداف دیگر طرح هجرت دانش آموزی دانست
.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار