استقبال شرکت برق استان از جذب سرمایه گذار احداث نیروگاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: این شرکت از جذب سرمایه‌گذاری در بخش احداث نیروگاه‌های برق در استان استقبال می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۰۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
داوود راهزادی در حاشیه بازدید از ایستگاه برق مارگون بویراحمد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پظرفیت‌های متعددی برای احداث نیروگاه‌های برق در این استان وجود دارد، اظهار داشت: همکاری‌های موردنیاز در این زمینه با سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ظرفیت استان برای احداث نیروگاه‌های برق خواستار مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی برای احداث این نیروگاه ها در استان شد.

وی بیان کرد: این شرکت نیز واحد ویژه‌ای برای بررسی و همکاری با سرمایه‌گذاران بخش‌های دولتی و خصوصی جهت احداث نیروگاه‌های برق در استان ایجاد کرده است.

راهزادی، احداث نیروگاه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد را یکی از راهکارهای توسعه در استان برشمرد و گفت: اشتغالزایی ، تامین برق پایدار و صادرات برق از مهم‌ترین مزایای احداث نیروگاه در استان است.

وی با بیان اینکه نرخ مصرف برق در استان کهگیلویه وبویراحمد دو برابر میانگین کشوری است، تاکید کرد: انتظار می‌رود مشترکان برق همکاری‌های لازم را برای کاهش مصرف از خود نشان دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 220 هزار مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار