استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان که قابلیت افتتاح، کلنگ‌زنی و بازدید دارند را برای سفر هیأت دولت مشخص کنند.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۰۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
سید موسی خادمی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به زمان سفر هیئت دولت به این استان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لیست پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که قابلیت افتتاح، کلنگ‌زنی و یا بازدید دارند را برای سفر دولت به حوزه عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تحویل دهند.

وی با بیان اینکه از ما خواسته شده لیست این پروژه‌ها را تحویل دهیم افزود: تاریخ سفر رئیس‌جمهور به استان هنوز مشخص نیست و بهتر است رسانه‌ها در مورد زمان سفر هیچ خبری را اعلام نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متناسب با این پروژه‌ها وزیر مربوطه برای سفر به هر کدام از شهرستان‌ها مشخص و برخی از پروژه‌های مهم که نیاز به افتتاح از طریق ویدئو کنفرانس داشته باشند نیز مشخص می‌شوند.

خادمی با انتقاد از نحوه ارائه گزارش برخی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در برخی گزارش‌های ارائه شده دقت لازم صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: گزارش‌ها باید به گونه‌ای باشد که مشخص شود در هر دو هفته‌ای که از سال سپری می‌شود چه کار مثبتی در سطح استان انجام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه اعتبار مربوط به طرح‌های اقتصاد مقاومتی هنوز تخصیص نیافته ممکن است در برخی حوزه‌ها به همین دلیل هنوز کاری صورت نگرفته باشد که در این مورد نیز باید علت عدم انجام کار در فرمت مربوطه آورده شود.

ارسال نظرات