خبرهای داغ:
رئیس صنف خواروبار فروشان دزفول در گفتگو با خبرنگاربسیج:
متاسفانه برخلاف کالاهای وارداتی که کاهش قیمت داشته اند، کالاهای تولیدی ملی شامل افزایش قیمت شده اند.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۲۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش بسیج "غلامرضا زرکی” ضمن ارائه گزارشی از روند قیمت گذاری اقلام مصرفی مردم در ماه رمضان گفت: متاسفانه برخلاف کالاهای وارداتی که کاهش قیمت داشته اند، کالاهای تولیدی ملی شامل افزایش قیمت شده اند.

"رئیس اتحادیه صنف خوار و بار فروشان دزفول” با مقایسه قیمت اقلام مصرفی با ماه های گذشته عنوان کرد: با جلسه ای که با اداره صنعت، معدن و تجارت داشته ایم فروشگاه هایی به عنوان "فوق العاده ضیافت ماه رمضان” تعیین گردیده اند که به عنوان مثال کالای شکر را که در ماههای گذشته به قیمت ۲۶۰۰ تومان در هر کیلو به فروش رفته، در ماه رمضان با کاهش ۲۰۰ تومانی به مبلغ ۲۴۰۰ تومان به فروش می رسانند و برخی اقلام رو به کاهش هستند و درحال توزیع قرار دارند.

زرکی افزود: نظارت هایی هم از طرف اتحادیه و هم اداره صنعت، معدن و تجارت و هم اتاق اصناف شهرستان دزفول رعایت قیمت گذاری های مصوب را کنترل و رسیدگی می کنند.

وی شکر و برنج خارجی را شامل کاهش قیمت و حبوبات و برنج های ایرانی را شامل افزایش قیمت عنوان کرد به عنوان مثال نخود از کیلویی ۵۰۰۰ تومان در ماههای گذشته به ۶ الی ۷ هزار تومان رسیده است.

زرکی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر انقلاب از دولت محترم انتظار می رود با اتخاذ تدابیری استفاده مردم از اقلام تولیدی ملی را تسهیل کنند تا اقلام تولید ملی روی سفره مردم قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها