خبرهای داغ:

جلسه شورای هماهنگی موادمخدر در شهرستان باغملک برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال جاری با حضور فرماندار،بخشدار مرکزی و اعضای این ستاد در فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۲۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

لطیف حیایی اهوازی فرماندار باغملک در این نشست، اعتیاد به مواد مخدر را به عنوان یکی از مسائل پیچیده اجتماعی در بروز بسیاری از آسیبها و انحرافات اجتماعی نام برد و افزود: فعال نمودن و گسترش سازمانهای غیردولتی برای مبارزه با اعتیاد و استفاده از ظرفیتهای صاحبنظران حوزه و دانشگاه در امر مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با نهادینه شدن و گسترش فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در جامعه در کاهش گرایش به مواد مخدر در جامعه تلاش شود چراکه اگر نگاهی کوتاه به آسیب‌های مختلف مصرف مواد مخدر برای فرد و جامعه بیاندازیم به سرعت متوجه می‌شویم که اعتیاد علاوه بر به خطر انداختن سلامت جسمانی افراد، تهدیدی بزرگ برای سلامت روانی جامعه است. اعتیاد در فرد معتاد بیش از آنکه باعث رنج های جسمانی شود، ، موجب از بین رفتن امید و عزت نفس می‌شود و او را از رشد و پویایی‌ای که هر انسان نیازمند آن است، بی‌بهره می‌کند.

شایان ذکر است برخی ادارات به مصوبات جلسه شورای مواد مخدر عمل نکرده اند که تذکرات لازم داده شد .

فرماندار باغملک در پایان از مسئولین مربوطه خواست تا با برگزاری برنامه های فرهنگی در زمینه مبارزه با اعتیاد نقش بسزایی را در روند پیشگیری این معظل ایفا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار