رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

کشف544کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سال

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر در سال 95 گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 544 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و 460 نفر هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۳۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

سعید بالش‌زر صبح امروز در نشست خبری دبیر و رؤسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه گفت: با همکاری خوب دستگاه قضایی و اداره اطلاعات استان سال گذشته 4 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد 10 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال گذشته، اظهار داشت: در همین راستا یک هزار و 900 نفر دستگیر شدند که دستگیرشدگان مواد مخدر 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته‌اند.

وی با بیان اینکه پاکسازی مناطق آلوده از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و در همین خصوص هم اقدامات خوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: 63 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 262 دستگاه خودروی حمل مواد نیز توقیف شد.

این مسؤول با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر در سال 95 گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 544 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و 460 نفر هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بالش‌زر با بیان اینکه با توجه به جمعیت شهرهای یاسوج، گچساران و کهگیلویه آلوده‌ترین مناطق استان هستند، ادامه داد: در سال جاری 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 62 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با سوادگران مرگ طی دو سال گذشته، 8 مورد درگیری مسلحانه داشته که در این درگیری‌ها 4 نفر کشته و 10 نفر زخمی شدند، همچنین چندین قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار