مدير آموزش و پرورش بانه از پيش بيني بهره مندي 3500 دانش آموز بانه ای از برنامه هاي اوقات فراغت در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۴۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکردستان، رضا خضری مدير آموزش و پرورش شهرستان بانه امروزدر جلسه ساماندهی اوقات فراغت شهرستان بانه به اهميت اوقات فراغت و غني سازي اين ايام براي دانش آموزان در فصل تابستان اشاره کرد ه به استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات شهرستان بانه به ويژه دستگاه هاي مرتبط با اين موضوع در راستاي اجراي برنامه هاي اوقات فراغت و ساماندهی اوقات فراغت تابستانی تاکید کرد.

وی با اشاره به اين كه امسال 7 مركز در 22 رشته پذيراي دانش آموزان در اين ايام مي باشند خاطر نشان كرد، پيش بيني ما بر اين است كه امسال 3 هزار و پانصد دانش آموز از برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت استفاده کنند.


مدیر آموزش و پرورش بانه تصریح کرد: امر تعليم و تربيت هرگز تعطيل نمي شود و استفاده از اين اوقات با اجراي برنامه هاي هدفمند مي تواند در راستاي برنامه هاي تعليم و تربيت و رسالت آموزش و پرورش در اين زمينه ارزشمند باشد،از طرفي ديگر بهترین فرصت برای رفع خستگی 9 ماهه سال تحصیلی و هم چنین تجدید قوا و کسب آمادگی بیشتر برای ادامه فعالیت دانش آموزان در مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید است.

خضري اظهار امیدواری کرد که ادارات عضو کمیته با توجه به نیازها و جنسیت مخاطبان به گونه ای بتوانند برنامه ریزی و عمل کنند ، تا با غلبه بر سایر برنامه ها، دانش آموزان را در رسیدن به اهداف متعالی تعلیم و تربیت یاری رسانند ، که اگر این گونه عمل شود، از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

ارسال نظرات