اولین محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در حسینیه تیپ 36 انصار المهدی(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۷۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اولین برنامه محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور کارکنان تیپ و با اجرای برنامه قرآنی قاری ممتاز کشوری یوسف قنبری در حسینیه تیپ36 انصار المهدی(عج) برگزار شد.

گفتنی است، در ابتدای این محفل، رسول امیرخانی از قاریان تیپ ضمن عرض خیر مقدم و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مدعوین به تلاوت سوره قدر به صورت همخوانی پرداخت .

در ادامه پاسدار ابوالفضل شیرافکن از قاریان برتر تیپ به اجرای تلاوت قرآن پرداخت و از برنامه های جالب این محفل اجرای برنامه تواشیح و برگزاری مسابقه حضوری با موضوع سئوالات قرآنی در بین برادران پاسدار و سرباز و اهدای جوایز به نفرات برتر بود.

در پایان این محفل قرآنی از قاری ممتاز کشوری یوسف قنبری با صوت دلنشین خود به تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم پرداخت که با استقبال و تشویق سربازان همراه بود .

لازم به همزمان با اجرای این برنامه قرآنی در تیپ36 انصار المهدی(عج) همزمان 7 محفل دیگر در منطقه ماموریتی سردشت در پایگاههای تابعه تیپ برگزار شد.

برگزاری اولین محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در تیپ 36 انصار المهدی(عج)برگزاری اولین محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در تیپ 36 انصار المهدی(عج)برگزاری اولین محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در تیپ 36 انصار المهدی(عج)برگزاری اولین محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در تیپ 36 انصار المهدی(عج)
ارسال نظرات