بهره‌گیری از فرهنگ قرآنی زندگی انسان را متعالی می‌کند
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه جامعه امروز را نیازمند بهره‌گیری از سبک زندگی حضرت خدیجه(س) دانست و گفت: فرهنگ جهاد، ایثار و از خود گذشتگی و زندگی بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی ثمره ترویج فرهنگ قرآنی است.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۸۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار جواد سرخیل در دومین محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار شهرستان زرندیه که در امامزاده سید منصور(ع) شهر مامونیه برگزار شد با بیان اینکه حضرت خدیجه(س)، زنی نمونه در تمام مراحل زندگانی پیامبر اکرم(ص)، به‌ویژه در مراحل دعوت آن حضرت بود، اظهار داشت: ایشان در حمایت از پیامبر(ص)، آرمان‌های نبوی و گسترش اسلام نقش بی‌بدیل داشتند.

وی افزود: حضرت خدیجه کبری(س) نقش بسیار مهمی در آغاز دعوت اسلام دارد ایشان تمام اموال خویش را برای یاری رساندن به دین خدا صرف کردند، حضرت خدیجه(س) زندگی خود را با عشق و ارادت و علاقه وافر به همسر خود آغاز کرد و زندگی مشترک شان چنین حالتی داشت.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: حضرت خدیجه(س) در طول زندگی پربارشان در ترویج دین مبین اسلام نقش بسیار تاثیرگذاری داشتند و در سخت‏‌ترین شرایط پیامبر اکرم(ص) را تنها نگذاشت و برای عزت و اقتدار دین اسلام تا آخرین دقایق عمرش تلاش کرد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن را در ترویج فرهنگ موثر دانست و افزود: هدف از اجرای محافل انس با قرآن اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و ترغیب به روی آوردن به خواندن کتاب آسمانی و ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر و تامل در آیات وحی الهی است.

پاسدار سرخیل در ادامه گفت: خواندن و همدم شدن با قرآن به ویژه ر ماه مبارک رمضان موجب رشد معنوی و سعادت دنیا و آخرت می‌شود از این‌رو بر همه واجب است که تمسک به قرآن را در اولویت کار خود قرار دهیم.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه ضمن برشمردن فضیلت‌های کلام خدا و تأکیدات مقام‌معظم رهبری در جهت ترویج آن در بین کودکان و نوجوانان بر نهادینه کردن آن در بین قشر نوجوان و جوان تأکید کرد و گفت: اگر بتوان فرهنگ قرآنی را در بین مردم نهادینه کرد، قطعاً پیامد آن، فرهنگ جهاد و ایثار و از خود گذشتگی و زندگی بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی خواهد بود که این امر استحکام خانواده‌ها را در به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات