انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس :

چهره حال حاضر جاویدالاثر احمد متوسلیان

حسن روح الامین با اینکه بسیار جوان است ولی ثابت کرده است که قدرتمندانه و توانمند در راهی قدم میزند که رضایت حضرت حق، اهل بیت و ولایت در آن موج می زند.آخرین اثر اوازچهره حال حاضر جاویدالاثر احمد متوسلیان است، او بعد از اینکه نوید زنده بودن این سردار بزرگ اسلام را در چنگ ؤزیم منحوس صهیونیستی می شنود ، طراحی و اجرای این اثر را شروع می کند.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۰۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
اللهم فک کل اسیر...
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، حسن روح الامین با اینکه بسیار جوان است ولی ثابت کرده است که قدرتمندانه و توانمند در راهی قدم میزند که رضایت حضرت حق، اهل بیت و ولایت در آن موج می زند.آخرین اثر اوازچهره حال حاضر جاویدالاثر احمد متوسلیان است، او بعد از اینکه نوید زنده بودن این سردار بزرگ اسلام را در چنگ ؤزیم منحوس صهیونیستی می شنود ، طراحی و اجرای این اثر را شروع می کند.
سه هفته پیش فرصتی دست داد تا به آتلیه اش بروم، تمام دلبستگی هایش را می شد در طرح ها، نقش ها و عکس ها یش از واقعه عاشورا تا امام و سرداران دفاع مقدس و مدافعان حرم دید.
دست این هنرمند توانا را می بوسم، و به آن افتخار می کنم و خوشحالم در کشوری زندگی می کنم که جوانانی چون حسن روح الامین در آن همچون رزمندگان جنگ تحمیلی در سنگر مبارزه و جهاد حضور دارند.
او می گفت:"در نوجوانی مثل همه همسالان خودم دنبال یک قهرمان می گشتم، و قهرمان دوران نوجوانی من حضرت عباس)ع( بود. می گفتند زمانی که غنائمی را که از کربلا آورده بودند، نشان می دادند، علمی بوده که همه جایش تکه پاره بوده. ابن زیاد می پرسد این برای کیست که پیداست تا آخر دستش علم را رها نکرده است. شاید یکی از بهترین آثار این هنرمند تابلوی سقای او باشد .
برای حسن روح الامین و دیگر هنرمندان عرصه هنر دینی و ولایی آرزوی موفقیت های سرشار دارم.
در نهایت از خداومند متعال می خواهم به حق این روزهای عزیز، آرزوی دیرینه مادر سردار بزرگ دفاع مقدس برای دیدن فرزندش محقق شود.و البته این آرزوی قلبی همه ماست تا او را ببینیم.
انشاالله
سید مسعود شجاعی طباطبایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار