فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

کوچکترین زاویه با ولایت فقیه قطار انقلاب را از مسیر اصلی منحرف می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: کوچکترین زاویه با ولایت فقیه قطار انقلاب را از مسیر اصلی منحرف و یا دچار مشکل می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۳۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در مراسم طرح مودت و ضیافت افطاری فرماندهان پایگاه های بسیج جلگه رخ طی سخنانی اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی همه باید تلاش کنند و کوچکترین زاویه ای با ولایت فقیه ممکن است قطار انقلاب را از مسیر اصلی منحرف و یا دچار مشکل کند.

وی ادامه داد: برای پایبندی به استقلال کشور باید تفکر بسیجی را در کشور حاکم کرد و این حاکمیت مستلزم تلاش همه آحاد ملت بخصوص قشر بسیج است.

فرمانده ناحیه تربت حیدریه اذعان کرد: اگر تفکر بسیجی در یک منطقه و یا روستا حاکم باشد دیگر نباید ناهنجاریهای مثل طلاق و اعتیاد و ... در آن منطقه جاری باشد.

گرایلی تصریح کرد: همه فرماندهان پایگاه های بسیج باید تمام توان خود را در کنترل و مدیریت جامعه بکار گیرند تا ضمن نشر و اجرای احکام اسلام پایبندی به انقلاب و نظامی اسلامی بیش از گذشته محکمتر شود.

وی بیان داشت: پایبندی به ارزش های اسلامی از ارکان بسیج به شمار می رود زیرا بسیج و بسیجیان پیشقراولان حرکت انقلاب اسلامی تا رسیدن به قله سعادت هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها