فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بجستان:

تلگرام یک شمشیر دو لبه است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بجستان گفت: فضای مجازی بویژه تلگرام مانند یک شمشیر دو لبه است که هم می‌شود جوانان را به بیراهه برد و هم به راه آورد که بایستی این فضا با اقدامات فرهنگی کنترل شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۳۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صبح امروز جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بجستان با هدف برنامه ریزی اوقات فراغت برای کودکان، نوجوانان و جوانان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بجستان برگزار شد.

سرهنگ علیرضا جنیدی ضمن آرزو قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: امروز جنگ ما، جنگ فرهنگی است و دشمن از هر آنچه که در توان دارد در این جنگ استفاده می کند تا با صدمه بر اعتقادات مردم، آنها را به سمت نا امیدی سوق دهد.

وی ضمن اشاره به محاسن و معایب تلگرام افزود: امروز بیش از ۸۵ درصد کاربران تلگرام ایرانی هستند، این فضا مانند یک شمشیر دو لبه است که هم می شود جوانان را به بیراهه برد و هم به راه آورد، که البته دشمن در به بیراهه بردن کاربران این فضا همه تلاش خود را انجام می دهد و در به راه آوردن این جوانان نیازمند فعالیت گسترده ما است.

فرمانده سپاه بجستان اذعان کرد: در مقابل این تهاجم گسترده باید از بهترین ابزار که همان مساجد و قرآن و برنامه های متنوع و مفید فرهنگی است بهترین بهره را ببریم.

وی افزود: در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج بجستان امسال برنامه های خود را با شعار نشاط و تعالی در پرتو قرآن و نماز، و مشارکت ۲۶ پایگاه مقاومت روستایی و شهری در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان بر گزار می شود.

سرهنگ جنیدی تصریح کرد: برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت نباید جزیره ای عمل کرد بلکه باید در جهت انسجام و شناسایی نیرو های جوان و سوق دادن آنها به این مکان ها” مساجد و قرآن و برنامه های متنوع” کار قرارگاهی انجام دهیم و از موازی کاری دستگاههای فرهنگی پرهیز شود.

حسین جمشیدی فرماندار بجستان در ادامه جلسه گفت: در برگزاری این کلاس ها سعی شود پس از اتمام، مراسم اختتامه ای گرفته شود تا بتوان از دلسوزان و فعالان این عرصه تقدیر و همچنین بررسی نواقص و اقداماتی در جهت برطرف کردن برای سالهای آینده باشد.

وی افزود: از این ظرفیت باید برای شناسایی استعداد های شهرستان نهایت استفاده را کرد.

محمد سلمانیان رییس اداره ورزش، حسن عبدالله زاده سرپرست اوقاف، اصغر قادری مدیر جمعیت هلال احمر بجستان و جوانان و علی اکبر بذرگران معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجستان در این مراسم گزارشی از کلاسها، مکان های برگزاری و نحوه و ثبت نام داوطلبان را ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها