نسل جوان ما امروز باید با راه شهدا بیشتر آشنا شود
معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: همایش بزرگ رزمندگان استان مرکزی با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان مرکزی در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵

سردار پاسدار داود غیاثی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه شهدا در مکتب اسلام درس آموخته بودند اظهار داشت: جوانان با تأسی از اهل‌بیت(ع) و معارف اسلامی با هدف دفاع از میهن و ناموس‌ در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و در برابر دشمنان مبارزه کردند تا بتوانند از آرمان‌های انقلاب اسلامی محافظت کنند.

وی افزود: عظمت و بزرگی امروز جامعه اسلامی ما مدیون خون پاک شهداست و وظیفه جوانان نیز در زمان کنونی، حفظ دستاوردهای شهداست که برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور بر ضرورت معرفی سیره شهدا به نسل نوجوان و جوان گفت: اگر امروز جامعه و کشور دارای امنیت است و در آرامش بسر میبرد، مرهون تلاشهای افرادی همچون شهیدان "ناصر بختیاری و مصطفی چمران" هستند و خیلی از جوانان عزیز ما همانند ایشان تقدیم انقلاب شدهاند تا انسانیت در جامعه و کشور محقق و پاس داشته شود.

سردار پاسدار داود غیاثی‌راد ادامه داد: گرامیداشت یاد شهدا حداقل کاری است که می‌توانیم در برابر عظمت عمل آن‌ها انجام دهیم، شهیدان جوانان برگزیده این سرزمین بودند که در راه دفاع از استقلال و تمامیت ارضی این سرزمین جان خود را فدا کردند، جوانانی که باید الگوی جوانان امروز قرار گیرند.

وی پیروی از سیره شهدا را راهکاری برای دشمن‌شناسی داسنت و افزود: افرادی که در میدان نبرد بودند می‌دانند اطاعت از فرماندهی چقدر در پیروزی اثرگذار است امروز هم اطاعت از فرمانده و ولی نعمت‌مان مقام‌معظم رهبری راهگشای حل مشکلات و مسائل اجتماعی است.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور تصریح کرد: به مناسبت سالگرد شهادت شهید چمران و گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده محور عملیاتی لشگر 17 علی ابن‌ابیطالب(ع) در عملیات رمضان شهید "ناصر بختیاری" همایش بزرگ رزمندگان استان مرکزی در سی‌و یکم خرداد با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس در تهران برگزار می‌شود.

سردار غیاثی‌راد با اشاره به شخصیت شهید چمران گفت: شهید چمران اسوه و نماد یک سرباز اسلام و ولایت بود که با تقوی الهی و دشمن شناسی خود توانست یک چهره کامل از یک مجاهد و مبارز مسلمان را به نمایش بگذارد و تا ایران اسلامی باقی است از شهید چمران به عنوان یک قهرمان مسلمان یاد خواهد شد.

وی افزود: شهید "ناصر بختیاری" از شهدای شهرستان شازند بود که با شروع توطئه‌های دشمن در غرب کشور، برای سرکوبی ضد انقلاب به همراه دیگر رزمندگان، عازم جبهه‌های غرب کشور شد و در نهایت پس از گذشت چند روز از عملیات «رمضان» در روز 23 ماه مبارک رمضان سال 61 به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات