با حضور کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه؛

همایش سالانه اساتید بسیجی استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول بسیج اساتید سپاه روح‌الله از برگزاری همایش سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان مرکزی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۶۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶

دکتر محسن ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری همایش اساتید بسیجی در استان مرکزی خبر داد و گفت: همایش سالانه بسیج اساتید به مناسبت سالگرد تاسیس بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: هر ساله در استان مرکزی در سی‌و یکم خردادماه سالگرد شهادت شهید چمران نشستی با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود که امسال نیز این همایش در دانشگاه اراک با حضور محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج اساتید سپاه روح‌الله تصریح کرد: زیرساخت بزرگداشت اساتید بسیجی بر مبنای اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی(ره) و سخنان مقام‌معظمر رهبری شکل گرفته است.

دکتر ذوالفقاری ادامه داد: در این همایش ضمن برشمردن سیرت و جایگاه علمی و ایمانی شهید چمران از اساتید نمونه که از هر حیث به ویژه جنبه‌های معنوی و پژوهشی امتیار خاصی دارند قدردانی می‌شود، متناسب با کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه از طریق فراخوان به این کانون‌ها، نفرات برتر هر کانون مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی افزود: اساتید برتر از نظر جایگاه علمی و معنوی در این همایش تقدیر خواهند شد، امسال نیز نزدیک به 10 نفر از اساتید بسیجی که پژوهش‌های بیشتری را در کارنامه فعالیتی خود داشته‌اند از دانشگاه‌ اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان انتخاب شده‌اند.

مسئول بسیج اساتید سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب پژوهشگران در راستای توانمندی‌ها و همکاری‌های آنان در حلقه‌های علمی، حلقه‌های صالحین و ... نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار