خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: برای مقابله با بسیاری از مشکلات باید اقتصاد مقاومتی در صدر امور باشد.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۶۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: امروز ما برای اشتغالزایی و مقابله با معضل بیکاری راهی جز اجرای اقتصاد مقاومتی نداریم.
وی با تاکید بر اینکه باید در بسیاری از زمینه ها خودکفا شویم، گفت: باید با کمک اقتصاد مقاومتی به خود اتکا کنیم و از سد مشکلات بگذریم.
امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه زمینه های فعالیت در کشور فراهم است، گفت: باید از ظرفیت های کشور برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بهره گیریم.
آیت الله علما عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی باید زمینه های اقتصاد مقاومتی را شناسایی کنند و در راستای اعتلای کشور گام بردارند.

* استعداد های کشاورزی کرمانشاه
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به ظرفیت های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کرمانشاه استعدادهای متنوعی دارد، که اگر مورد توجه قرار گیرند، زمینه پیشرفت را فراهم می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به وجود 900 هزار هکتار زمین کشاورزی در استان کرمانشاه گفت: وجود این میزان زمین های حاصل خیز و منابع آبی کافی، کرمانشاه را به استانی منحصر به فرد در زمینه کشاورزی تبدیل کرده است.
آیت الله علما افزود: مسئولان باید زمینه را برای فعالیت جوانان فراهم کنند تا از ظرفیت های استان کرمانشاه بخوبی استفاده و معضل بیکاری ریشه کن شود.

* باید مراقب نفوذ دشمن بود
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری، با بیان اینکه باید مراقب نفوذ دشمن در کشور بود، گفت: امروز دشمن از راه های مختلف به دنبال نفوذ است.
وی با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با نفوذ دشمن بصیرت است، اظهار داشت: نفوذ در بسیاری از موارد، مخفی است و عامه مردم متوجه آن نمی شوند.
آیت الله علما با بیان اینکه نفوذ موضوعی قدیمی است، عنوان کرد: انگلیسی ها در نفوذ تخصص دارند؛ آنها می خواهند در نسل جوان تغییر فکر و تغییر جهت ایجاد کنند.
ارسال نظرات