خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: خارج کردن نام عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر یک رسوایی برای سازمان ملل بود و رئیس آن با این رسوایی یک تیر خلاص بر پیکره خود وارد کرد.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۷۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های امروز نماز جمعه امروز با اشاره به مورد تهاجم قرار گرفتن مردم یمن توسط عربستان سعودی و حمایت‌های آمریکا و اسرائیل از سعودی‌ها اظهار کرد: اینکه سازمان ملل به‌دلیل نیازهای مالی خود نام سعودی‌ها را از لیست نقض کنندگان حقوق بشر خارج کرد یک رسوایی بزرگ است.

وی با بیان اینکه سازمان ملل و رئیس آن با این رسوایی آبروی خود را از دست داده و تیر خلاصی بر پیکره خود وارد کرد افزود: ما از همان ابتدا می‌دانستیم که سازمان ملل اعتباری نداشته و برای رسیدن به اهداف خود باید با تکیه بر خداوند و نیروهای داخلی حرکت و اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه سخن مقام معظم رهبری در مورد پاره کردن برجام یک سخن تاریخی است اضافه کرد: بر عهد خود ماندن دستور اسلام است و این دین دستور داده که در مقابل بد عهدی کردن دشمنان با پاسخ‌های دندان‌شکن با اقدامات آنها برخورد کنیم.

موسوی جزایری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و بیان اینکه وی یک شخصیت جهانی است تصریح کرد: در صورتی که این شهید والامقام پس از پیروزی انقلاب در لبنان حاضر نمی‌شد، امروز خبری از نسل مبارک حزب‌الله وجود نداشت و شهید چمران و امام موسی صدر از شخصیت‌ها و چهره‌های سرشناس حزب‌الله هستند.

وی با اشاره به احساس مسئولیت شهید چمران در زمان جنگ و بازگشت به کشور برای خدمت خاطرنشان کرد: وی یک چهره سیاسی؛ نظامی و متخصص در جنگ‌های پارتیزان بود و در زمان جنگ تحمیلی به همراه مقام معظم رهبری به خوزستان آمد و با تربیت نیرو خدمات زیادی را انجام داد.

موسوی جزایری با اشاره به وفات حمید سبزواری عنوان کرد: وی شاعر حماسه سرای کشور و فردی است که در صدر قلعه شعر و ادبیات انقلاب قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها