امام جمعه شهرستان کوهدشت تاثیر فیش های حقوقی با ارقام نامتعارف را از ضربه تحریم ها بر اقتصاد کشور سهمگین تر دانست
کد خبر: ۸۶۹۶۰۷۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، امام جمعه کوهدشت در خطبه های نماز عبادی وسیاسی جمعه با اشاره به آیاتی از قرآن مجید خواندن قرآن را در این ماه عزیز به نمازگزاران توصیه کرد و گفت: رمز و رموز قرآن هدایتگر جامعه و روشن گر راه سیاسی جامعه است .

حجت السلام طهماسبی افزود : سیاسیون باید اول دیانتشان را درنظر بگیرند بعد سیاست چرا که سیاست بدون دیانت از ارزش های نظام نیست و دیانت ما سیاست ماست .

وی با دادن تذکر به مسئول اداره مالیات شهرستان کوهدشت گفت: اداره مالیات و دارایی شهرستان باید بامردم تعامل داشته باشد و مساعدت ونرمش بامردم وحسابهای مالیاتی را در برخورد های خود مد نظر بگیرد.

امام جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه امسال ، سال اقتصاد مقاومتی است و همه در این مسیر مسئولیم اظهار داشت:بیکاری زندگی را برای مردم سخت کرده است و ما باید دغدغه خاطر برای مردم داشته باشیم .

طهماسبی فیش های حقوقی با ارقام نامتعارف را از ضربه تحریم ها بر اقتصاد کشور سهمگین تر دانست و گفت:باید جلوی این فبش های حقوقی تاسف وار گرفته شود تا شاهد عدالت باشیم.

امام جمعه شهرستان کوهدشت دربخشی از سخنانش به اوضاع منطقه و مقاومت ملت سوریه و عراق با همراهی و پشتیبانی رزمندگان اسلام اشاره کرد وگفت : داعش زاییده دست استکبار و اسرائیل غاصب وجنایتکاراست و شر آن دامن خودشان را نیز گرفته است .



ارسال نظرات