سردار آقازاده در گفتگو با بسیج؛

حجت الاسلام رفیعی به وظیفه شرعی خود عمل کرد

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حجت الاسلام رفیعی به وظیفه شرعی خود عمل کرد گفت: ایشان حرف درستی زدند و به جای اینکه از ایشان تقدیر و تشکر شود، برخی بی تفاوت از کنار مسئله عبور می کنند و توهین به این روحانی برجسته دارند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۸۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

سردار سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به موضع گیری های برخی از افراد در خصوص سخنان حجت الاسلام رفیعی، اظهار کرد: سخنرانی این شخصیت برجسته درست است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رفیعی به وظیفه شرعی خود عمل کرد گفت: ایشان حرف درستی زدند و به جای اینکه از ایشان تقدیر و تشکر شود، برخی بی تفاوت از کنار مسئله عبور می کنند و توهین به این روحانی برجسته دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به هجمه های تعدادی از افراد مسوول، غیرمسوول و نمایندگان برعلیه مواضع انقلابی و امربه معروف حجت الاسلام والمسلمین رفیعی یادآور شد: شئونات اسلامی به  هر دلیل ممکن چه از طریق افرادبومی و غیر بومی مسافر و غیر مسافر در گیلان رعایت نمی شود.

آقازاده با تاکید بر اینکه بیان یک منکر اجتماعی نباید به چاک قبای کسی بربخورد گفت: وانمود کردن مسئله بد حجابی در گیلان که تنها مربوط به مسافران است، اجحافی به مسافران می باشد.

وی در پایان انجام وظیفه دینی را رسالت همه افراد جامعه دانست و افزود: وظیفه همه است که به فرهنگ دینی و آرمان های شهدا و شهدای مدافع حرم که این روزها شاهد تشییع پیکرهای مطهر این نسل از جوانان برومند گیلان هستیم،همت کنیم.

ارسال نظرات