خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه گفت: جوانان متعهد و انقلابی و حزب‌اللهی در برابر تهدید آمریکا برای زیرپاگذاشتن برجام منزوی نباشند و عقب نشینی نکنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۹۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به دوری از معصیت اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید جدی بر توجه دولت برای رفع مشکل بیکاری و رکود دارند.

آیت‌الله علما جمهوری اسلامی ایران را کشوری ثروتمند دانست و افزود: دولت با اِعمال مدیریت صحیح و اصولی از ظرفیت‌های موجود استفاده و برای رفع معضل بیکاری و رکود اقدام کند و از خام‌ فروشی و واردات بی‌رویه جلوگیری شود.

امام جمعه کرمانشاه سرعت بخشیدن به امور برای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان امر مورد تاکید مقام معظم رهبری را وظیفه همه مسئولان نظام دانست و تاکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل باید بروز داشته باشد نه شعار.

اگر آمریکا قرارداد برجام را پاره کند ما آن را آتش می‌زنیم

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیاناتشان فرمودند؛ ما در مقطع فعلی دشمنی آشکار و خاص با آمریکا داریم که فراتر از اختلاف معمولی میان دولت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حفظ اقتدار در همه وزارتخانه‌ها و  تمام شئون نظام مقدس جمهوری اسلامی را رسالتی مهم دانست و خواستار مقابله با دشمنان نظام شد.

آیت‌الله علما خواستار حفظ اقتدار جوانان انقلابی نظام شد و اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر دوری از انزوای جوانان انقلابی و حزب‌اللهی تاکید دارند و به صراحت از جوانان متعهد و حزب‌الهی دفاع کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ نامزدهای انتخابات آمریکا گفته‌اند که قرارداد برجام را پاره می‌کنیم؛ و در پاسخ به این تهدید آنها ما نیز اعلام می‌کنیم که اگر قرارداد برجام را پاره کنید ما آن را آتش می‌زنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مقابله با عهدشکنان و زورگویان دستور دین مبین اسلام است.

استکبار ستیزی آرمان جمهوری اسلامی ایران است

آیت الله علما با ادامه توضیحات بیان کرد: آمریکا با اصل موجودیت نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد زیرا نظام ما نظامی فراگیر است و الگوی کشورهای انقلابی و اسلامی محسوب می‌شود و به همین دلیل آمریکا تاب تحمل قدرت نظام ما را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه حاکمیت اسلام و کلمه «لا اله ‌الا الله» در جهان را هدف والای جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و ستم آرمان جمهوری اسلامی است و همین مسئله کینه و عداوت آمریکا را برانگیخته است.

آیت الله علما همچنین به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم برخورداری از دانش و تکونولوژی اشاره و عنوان کرد: آمریکا تحمل پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای جوانان جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید بیشتر از گذشته در راه کسب علم و دانش کوشا باشیم و ما با عقب نشینی در این زمینه  راه به جایی نخواهیم برد زیرا عقب نشینی در برابر آمریکا با این هدف که دشمن دست از رفتارهای خصمانه‌اش بردارد خیالی خام است.

ارسال نظرات