خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه سازمان ملل با هدف دفاع از حقوق بشر تشکیل شده، گفت: اکنون این سازمان به ابزار دست استکبار جهانی و ضد حقوق بشری تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۹۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به اینکه سازمان ملل هفته گذشته که عربستان را در فهرست سیاه ترویست و جنایتکار جنگی قرار داد، اظهار داشت: در گزارش سازمان ملل عنوان شد که عربستان مسئول کشتار 60 درصد کودکان یمنی است.
وی بیان کرد: سازمان ملل در اقدامی ناباورانه پس از چند روز، نام عربستان را از این فهرست سیاه خارج کرد که این اقدامی نابخشودنی است.
وی اضافه کرد که عربستان اعلام کرده بود که اگر نامش از فهرست سیاه تروریست پاک نشود، کمک های مالی خود را به سازمان ملل قطع می کند که در نهایت این سازمان ضد حقوق بشری در یک خرکتی شیطانی نام این کشور را از فهرست سیاه خارج کرد.
امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز سازمان ملل به سازمانی آمریکایی و کاخ سفیدی تبدیل شده است که جان انسانها برای آن بی ارزش و تبدیل به کالا شده است.
حجت الاسلام ملکی افزود: سازمان ملل جان انسان های بیگانه در یمن را به خرید و فروش گذاشته و عربستان نیز حتی به کودکان زخمی در بیمارستان های یمن نیز رحم نمی کند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: اکنون در جهان یک بی اعتمادی بین المللی به سازمان ملل شکل گرفته و این جای بسی تاسف است.
حجت الاسلام ملکی در بخش دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولان باید انتقاد پذیر باشند و در راستای توسعه و پیشرفت روزافزون نطام اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: خطیبان نماز جمعه به لحاظ وظیفه دینی و شرعی، مسایل و مشکلات جامعه را به دولتمردان گوشزد می کنند و مسئولان نیز وظیفه دارند با نقد پذیری برای رفاه حال بیشتر مردم تلاش کنند.
وی گفت: آن چه که بسیار مهم است این است که اگر درایت رهبری و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران نبود کشورمان آماج حملات دشمنان قرار می گرفت و در این قضیه جای هیچ شکی نیست.
امام جمعه قصرشیرین افزود: دشمنان اگر بخواهند در برابر نظام اسلامی قرار بگیرند، سربازان ولایت و حیدر کرار آنها را نابود خواهند کرد.
حجت الاسلام ملکی تاکید کرد که باید با تمام وجود از این نظام الهی دفاع کنیم و بی شک امام زمان نیز حامی و پشتیبان نظام اسلامی خواهد بود.
ارسال نظرات