امام جمعه میاندورود با اشاره به اینکه هر جا این جوانان مومن و توانمند بسیجی وارد عرصه شد، کشور را حفظ کردند تصریح کرد: اگر می‌خواهید گره‌های کور کشور را باز شود، باید از نیروی جوان این مرز و بوم استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۱۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام رضا محمدنسب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه باید در مقابل خودخواهی و زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت کنیم، اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که در رابطه با برجام، دشمن همچنان در حال بدعهدی است و هرگز نباید تسلیم شویم.

امام جمعه میاندورود با اشاره به اینکه اگر دشمنان تا به امروز نتوانستند که نقشه های شوم خود را در ایران اجرا کنند به دلیل مقاومت و استکبارستیزی ملت فهیم ایران است، خاطرنشان کرد: امروز ما می‌توانیم با مقاومت، ایستادگی و خود اتکایی کشور را از خطرات اجتماعی حفظ کنیم.

محمدنسب اضافه کرد: اگر کسی فکر می‌کند که آمریکا برای ما دل می‌سوزاند باید بداند که این تصور به مانند سراب است، زیرا این کشور انگیزه ورود به ایران را دارد تا سرمایه‌ را غارت کند.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم مشکلات موجود در کشور را برطرف کنیم باید از نیروهای جوان و با استعداد استفاده کنیم، افزود: جوانان با ایمان و توانمند می‌توانند این کشور را بسازند و از دست ظالمان  نجات دهند، هر جا که این جوانان مومن و توانمند بسیجی وارد عرصه شد، کشور را حفظ کردند که هشت سال دفاع مقدس به خوبی گویای این امر است.

امام جمعه میاندورود تصریح کرد: اگر می‌خواهید گره‌های کور کشور را باز شود، باید از نیروی جوان این مرز و بوم استفاده کرد.

این مسؤول اتحاد بین مسلمان را سبب دوری از دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمن فقط به‌دنبال اختلاف است تا در کشور نفوذ پیدا کند و ملت ایران برای مقابله با آن باید روحیه انقلابی داشته باشد./ فارس


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها