- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز با توطئه آمریکا و تعدادی از کشورهای منطقه مواجه است که به دنبال ضربه زدن به این نظام الهی هستند
کد خبر: ۸۶۹۶۱۱۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت : هم اینک عربستان متجاوز و کودک کش در یمن از لیست ناقضان حقوق بشر خارج می شود چگونه می توانیم به استکبار جهانی اعتماد کنیم.
امام جمعه زاهدان گفت:دشمنان انقلاب اسلامی با شیوه های تفرقه افکنانه می خواهند زمینه جدایی مردم را از نظام فراهم کنند که با هوشیاری آحاد جامعه تاکنون نتوانسته اند به اهداف شومشان برسند.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم برای تقویت کشور و نظام وحدت را در راس همه کارها قرار دهیم و از آهنگ تفرقه و تضعیف یکدیگر جلوگیری کنیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی درصدد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند گفت : این افراد هدف از اعزام روحانی در ایام ماه رمضان به مساجد روستاهای شیعه نشینی را که فاقد روحانی هستند، شست و شوی مغزی اهل سنت ذکر می کنند.
عضو خبرگان رهبری افزود: روستاهای سیستان و بلوچستان 850 مسجد شیعه دارد و در چارچوب های کاری سازمان تبلیغات اسلامی هم ورود به حریم اهل سنت وجود ندارد.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی هیچ وقت در مسائل اعتقادی مذاهب ورود نکرده و اهل سنت در همه جای ایران آزاد و مستقل هستند .
امام جمعه زاهدان با اشاره به عملیات موفقیت آمیز چند روز گذشته نیروهای امنیتی علیه تروریست ها در خاش، گفت: اشرار با محموله سنگین مواد انفجاری برای اهداف شوم وارد این استان شده بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و سپاه مواجه و همه آنان به هلاکت رسیدند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تقدیر از همه نیروهای نظامی و انتظامی در شناسایی و به هلاکت رساندن اشرار در منطقه، افزود: تروریست ها قصد داشتند در ماه مبارک رمضان در مساجد استان دست به جنایت علیه مردم بزنند که به اهداف شوم خود نرسیدند.
عضو خبرگان رهبری گفت: هم اینک در کشور 2 نگاه برای توسعه و پیشرفت وجود دارد که برخی ها برای نجات کشور دست به دامان ارتباط با آمریکا شدند و برخی نیز معتقد به اقتصاد مقاومتی درون کشور هستند.
آیت الله افزود: بهترین راه برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اقتصاد مقاومتی با بسیج همگانی در داخل کشور است.
امام جمعه زاهدان گفت: تردیدی نیست آحاد ملت ایران با نظام هستند که ما باید اقتدار جمهوری اسلامی را در بین آحاد جامعه جست و جو کنیم و از وابستگی دور شویم.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب علیه ایران اسلامی، بیان کرد: دشمنان با ماهواره، اعتقادات و باورهای مردم را نشانه گرفته اند که باید همه ما در برابر توطئه آنان هوشیار باشیم
ارسال نظرات