امام جمعه پلدختر گفت: استان باید تجهیزات لازم را برای مهار آتش جنگل های پلدختر فراهم کند.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۳۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مسئولان نظام اظهار داشت:رهبر انقلاب در این دیدار به صورت آشکار بسیاری از مسائل داخلی و بین المللی را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بیان کردن مسائلی در خصوص برجام را از طرف مخالفان و موافقان آن مبالغه آمیز عنوان کردند افزود:در مسئله برجام آمریکایی ها با دبه کردن و شیطنت ،به تعهدات خود در قبال تحریم ها و ارتباط مالی بانک ها با ایران عمل نکردند و در واقع مسئولان دیبلماسی ما باید با هوشیاری در این خصوص با آمریکایی ها برخورکنند.

وی تصریح کرد:مسئولان باید فرمایشات رهبر انقلاب را نصب العین قرار دهند و در خصوص مسائل سیاسی هوشیار وآگاه باشند .

سازمان ملل متحد با دلارهای عربستان بی خاصیت شد

امام جمعه پلدختر با انتقاد از اقدام سازمان ملل در خصوص حذف عربستان از ناقضان حقوق بشر ادامه داد: سازمان به اصطلاح ملل که باید حافظ حقوق بشر باشد در مواقع لزوم با گرفتن دلارهای عربستان در خصوص جنایات آل سعود در یمن سکوت می کند و سپس نام آنها از لیست ناقضان حقوق بشر حذف می کند که این بی خاصیتی این سازمان را می رساند.

اقدامات آل خلیفه در دستگیری واحضار علمای شیعه محکوم است

سوری در ادامه با محکوم کردن اقدامات آل خلیفه در سرکوب کردن شیعیان اضافه کرد:آل خلیفه این عناصر بی خاصیت و دیکتاتور با احضار علمای شیعه ،برگزاری جلسات محاکمه یک طرفه و صدور حبس های طویل المدت برای شیعیان به دنبال اجرایی کردن مقاصد رژیم صهینویستی وآمریکا در منطقه گام بر می دارد.

قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی وظیفه سنگینی دارد

وی با اشاره به اول تیرماه،آغاز هفته قوه قضاییه یادآورشد:قوه قضاییه در ایجاد امنیت نقش مهمی دارد و در خصوص ابعاد مختلف به ویژه اقتصاد جامعه وظایف سنگینی برعهده دارد.

وی تصریح کرد:دستگاه قضایی به همراه دیگر دستگاه های امنیتی می تواند فضای امن و آرامی را برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در جامعه فراهم کند.

برای مهار آتش سوزی به امکانات مجهزتری در پلدختر نیاز است

وی در پایان با اشاره به آتش سوزی های منابع طبیعی در پلدختر بر فرهنگ سازی چگونگی استفاده از این منابع تاکید کرد و افزود:حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی و همه ما نسبت به عرصه های جنگلی ومرتعی وظایفی داریم که باید به آنها عمل کنیم در صورتی که کسی مشغول آتش زدن درختی است باید از این کار ممانعت کرد.

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد:علی رغم تلاش مسئولان شهرستان ولی باید از طریق استان نسبت به تجهیز امکانات در خصوص مهار آتش به شهرستان کمک های لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات