نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت:سپردن پروژه‌ها به بسیج سازندگی باعث انجام شدن عمده کارها در سریعترین زمان با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۳۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی محمد شاعری در جلسه هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی که صبح امروز با حضور غلامرضا شریعتی مسئول بسیج سازندگی استان، فرمانداران و فرماندهان شرق مازندران و اعضای بسیج سازندگی در فرمانداری شهرستان برگزار شد بیان کرد: نیمه کاره ماندن و طولانی شدن بسیاری از پروژه‌های عمرانی تنها به لحاظ مشکلات و محدودیت‌های اعتباری نیست، دلیل آن ناهماهنگی بین دستگاه‌ها و اجزای این پروژه‌ها و نا توانی پیمانکاران است.

 

وی تصریح کرد: بخشی از این مشکلات مربوط به مسائلی است که در ضوابط و مقررات برای دستگاه‌های پیمانی وجود دارد که یا ضعف فنی پیمانکاران یا ضعف مالی ایشان است، قطعا اگر بتوانیم روش‌ها را برای تحقق اهداف ساماندهی کنیم اجرای پروژه‌ها با موفقیت انجام می‌شود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی یک سازمان چابک و قوی برای اجرای پروژه‌ها است و در عین حالی که عمرانی است دارای سابقه طولانی و یک نهاد انقلابی با اهداف اجرایی برای خدمت به مردم و نه برای کسب درآمد است، سپردن پروژه‌ها به این سازمان باعث انجام شدن عمده کارها در سریعترین زمان با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر می‌شود.

 

دکتر شاعری افزود: بسیج سازندگی همان جهاد سازندگی سال 58 است که با اعتماد و همت بالا در آن زمان باعث شدند روستاها و مناطق محروم زیادی صاحب آب و برق شوند، شرق مازندران نسبت به شهرهای غرب استان محرومیت زیادی دارد در صورتیکه این منطقه در انقلاب از همه پیشتازتر بوده ولی 5/1 لشگر بیکار در این سه شهر داریم که برای مسئولین خجالت آور است و اعتدال در این منطقه رعایت نمی‌شود.

 

به گزارش خط امید نماینده شرق مازندران در خاتمه گفت: این منطقه دارای منابع بسیار عالی نطیر جنگل، دریا، گیاهان دارویی و جاذبه‌های گردشگری است، امید است امسال با تمام امکانات کمک کنیم بسیج سازندگی به یک سازمان کار قوی تبدیل شود تا بتوانیم ثابت کنیم بسیج سازندگی با هزینه کمتر، کیفیت بیشتر و سرعت در کار پروژه‌های عمرانی را در موعد مقرر به سرانجام می‌رساند و تحویل کارفرما می‌دهد.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها