امام جمعه یاسوج گفت: برخی مسؤولان ماهانه به اندازه عمر یک کارگر حقوق دریافت می‌کنند که به هیچ عنوان با عدالت تطابقی ندارد.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۴۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان مناسبت‌های مختلف به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه تأمین‌کننده امنیت در جامعه است.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این قوه مدافع مال و جان و ناموس مردم است که باید مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند امنیت را در کشور به بهترین نحو تأمین کند.

خطیب جمعه شهر یاسوج افزود: تحقق‌بخش عدالت در جامعه نیز قوه قضاییه است که حقوق فردی و اجتماعی مردم را مورد توجه قرار می‌دهد و از آن حمایت می‌کند.

حسینی در ادامه با انتقاد شدید از برخی حقوق مسؤولان در نظام اسلامی گفت: این کار در نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه زیبنده نیست.

امام جمعه شهر یاسوج این حقوق را خیانت به مردم و کشور دانست و گفت: دریافت چنین حقوق‌ بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است.

حسینی افزود: برخی مسؤولان ماهانه به اندازه عمر یک کارگر حقوق دریافت می‌کنند که به هیچ عنوان با عدالت تطابقی ندارد.

وی گفت: این بی‌عدالتی محض است و باعث بروز فساد می‌شود که باید فکری به حال آن شود.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: هر سال نیز در کشور خبری مبنی بر یک اختلاس بزرگ شنیده می‌شود که زیبنده جامعه اسلامی نیست و باید ریشه‌یابی شود که چرا چنین اختلاس‌هایی در کشور رخ می‌دهد.

حسینی در ادامه اظهارات خود با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب در جمع مسؤولان گفت: باید برای جلوگیری از رکود و بیکاری چاره‌اندیشی شود.

وی به حوادث تروریستی در آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: بالاخره آتش تروریسم که خود آمریکا بر پا کرده بود دامن آنها را هم گرفت.

ارسال نظرات