حجت الاسلام طالبيان گفت: كشورههاي غربي بدانند كه اگر بخواهید عهدنامه را زیرپا بگذارند مطمئن باشند که ملت ايران با روحیه انقلابی عهد شکسته آنها را آتش خواهد زد.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۷۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، نمازجمعه این هفته اشکذر با حضور آیت الله وافی نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

امام جمعه اشکذر با گرامی داشت سالروز شهادت سومین شهید محراب گفت: آیت الله شهید صدوقی مصداق بارز یک عالم مجاهد و خستگی ناپذیر بود که دارای خصوصیات منحصر به فردی بود و به حق می توان او را مرزبان واقعی دین دانست.

حجت الاسلام طالبیان ولایتمداری را راه رهایی از مکر و دسیسه‌های دشمنان دانست و آن را از ویژگی‌های بارز شهید صدوقی(ره) برشمرد.

وی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) افزود:کرم و بخشش،خلق خوش و صبر و حلم از ویژگی های آن حضرت بود که ما موظف هستیم به عنوان پیرو مکتب اهل بیت این صفات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه اشکذر با گرامی داشت هفته قوه قضاییه تسریع در رسیدگی به پروندههای قضایی را از مسئولین دستگاه قضا خواستار شد و تاکید کرد: نقش قوه قضائیه از این جهت پر رنگ است که متولی ایجاد امنیت در جامعه بوده و آنچه که مردم از دستگاه قضایی کشور انتظار دارند آن است که قانون را در مورد همه آحاد مردم جامعه اجرا کنند و همه مردم از مسئولین تا افراد عادی در برابر آن یکسان باشند.

خطیب نماز جمعه اشکذر به دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اشاره و گفت:تاریخ به ما نشان داده است که آمریکا و دنیای غرب قابل اعتماد نیستند و به هیچ عهد و پیمانی وفادار نبودند لذا دنیای غرب و در راس آن آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل بدانند که ملت ایران در برابر اراده های استکباری آنها تسلیم نخواهد شد و عزت، شرف و سربلندی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی با اشاره به عهدشکنی غربی‌ها در قضیه برجام خاطرنشان کرد: در قضیه برجام ملت ایران به عهدهای خود عمل کرده در حالی که طرف مقابل به درستی به عهد خود پای بند نبوده است و این شرایط نشان می‌دهد که ما نباید نگاهمان به غرب باشد و بدانند که اگر بخواهند عهدنامه را زیرپا بگذارند مطمئن باشند که ملت ایران با روحیه انقلابی عهد شکسته آنها را آتش خواهد زد.

ارسال نظرات